För mycket om porr ?

Jag har märkt en sak att jag bloggar otroligt mycket
om saker som är sexiga och bilder som kanske är utmande.
Nu hoppas jag verkligen att ni inte får fel bild av mig.
Jag tycker det bloggar alldeles för mycket
om vardags kläder och knappt något om just sexigt.
Jag tycker det är snyggt med magtröjor, kortkort kjol och korta shorts. 
Jag fullkomligt älskar även det modet som är nu. Dock sött :)
Jag tycker man ska visa sin kropp och att man ska vara stolt över den man är.
Men det finns en gräns. Fast det är ju olika dag till dag.
Andra dagar känner man sig för att klä sig mer hippie och det gillar jag med.
Alla klär sig i sin stil & sen älskar jag såna bilder som sprider så mycket. För en bild säger ju mer än tusen ord. Det vore en dröm att få vara modell för en sån här bild. Oh yes den drömmen ska jag se till att den blir sann. 
Nu till min fråga. Tycker ni jag bloggar alldeles för mycket om porr? 


image388
 

Kommentarer
Postat av: mojsan

Nej det tycker jag inte alls :)
Det är roligt att se lite andra bilder än bara "vanliga" :) så fortsätt du :)

2007-06-02 @ 11:57:45
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack :) men jag skriver det jag tycker om ;) jag är den jag är och den kommer jag alltid vara.

2007-06-02 @ 12:00:42
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Annika

Nej verkligen inte! det är roligt att läsa "sexiga" inlägg :) Keep on the good work!

2007-06-02 @ 14:59:59
Postat av: Anonym

Hej !
Du skriver och visar kort på vad du vill det är ju du som bestämmer och det kan vara på skönt att se och läsa om olika saker inte samma hela tiden keep the good work going beutiful girl

2007-06-02 @ 16:59:45
Postat av: micke

Porr är nyttigt för oss och trots att det är ett stort ämne så har tabun fortfarande inte helt försvunnit.
Du är en av dom som "hjälper samhället" att få bort tabun.
Kort sagt: Mer porr min vän, mer porr *ler*

2007-06-03 @ 11:58:54
URL: http://miceleus.blogg.se
Postat av: Anonym!

Ja, mer porr till folket! *flinar*

2007-06-04 @ 01:57:56
Postat av: Lovisa

haha plutten då. Du trodde va att du kunde vara anoym men jag ser din ip:adress vettu ;)

2007-06-04 @ 09:13:45
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0