Here we go ;)

Jag blev utmand av mojsan att berätta fem underliga/egendomliga saker om mig själv.

Here we go ;)
1. Jag kollar alltid under sängen innan jag somnar så det inte ligger någon där.
2. Jag kan känna på mig saker eller rättare sagt en magkänsla som säger till mig om något lurt är på gång. Jag glömmer aldrig när jag såg en mystik man i en bil som åkte runt och så sa jag till Morfar inatt kommer det bli inbrott och tyvärr nästa dag när man kom till jobbet hade de haft inbrott. Scarey!
3. När jag är arg kastar jag alltid böcker i marken för då får jag ut min ilska.
4. Jag putar med läpparna varje gång jag kollar mig i speglen och jag hatar att gör det. Jag försöker sluta men det går inte ;)
5. När jag sminkar mig måste jag har musik runt omkring mig annars går det inte, sen gör jag alltid en speciell grimas när jag lägger på Mascara.


Kommentarer
Postat av: mojsan

det var bra saker ;D
Det där med attkolla under sängen gör jag också :p

2007-06-06 @ 10:29:21
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Mickan

Jag kollar med under sängen. Och så står jag typ alltid en meter från sängen och hoppar upp så ingen rycker tag i fötterna på mig.
Och mascaraminen..den omtalade mascaraminen. Man ser ut som en fågelholk

2007-06-10 @ 21:08:12
URL: http://miickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0