Mer om mig

PERSONLIGT:
1. Vad heter du? Lovisa
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Hmm jag är nöjd med mitt men zarah med z skulle  var coolt.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Lova skulle jag igentligen heta men min söta mormor kom på Lovisa och det är jag glad för. Om jag hade vart kille skulle jag heta Alexander.
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. Vilken årgång är du? 1989
6. Vart bor du? Jag har bott I Jönköping hela mitt liv nästan men nu är jag stolt Gävlebo.
7. Vart skulle du bo om du fick välja? I ett öppet hus nära havet där man kunde se solnedgången.
8. Vilken skola går du på och vilken linje? Jag gick Barn och fritid på Sandagymnasiet men ska börja på Polhem efter sommaren.
9. Vilken klass? Hmm det är inte hundra bestämt ännu vilken klass jag ska börja i.
10. Vad vill du bli när du blir äldre?


UTSEENDE

1. Hur lång är du? 179 cm Lång (Stolt kan jag lova. Jag sträcker på ryggen och ler ^^)
2. Hur mycket väger du? Det beror på hur jag mår. genomsnitt är 65 kg.
3. Hårfärg och frisyr? Hmm just nu platina blond med ljusbrunt underhår men det ska snarast bort för jag göra som Pamelas hår ni vet. Guld blond som ser naturligt ut :)
4. Ögonfärg? Blå
5. Mest nöjd med? Mina ben helt klart.
6. Skostorlek? 40 -4 1
7. Har du några piercingar/tatueringar? Yesss, i navlen och nosen plus 3 i öronen och snart blit en tatto och två hål till i öronen.

 KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Min matschter jacka från Rablader (Tack lotta.!)
2. Vad använder du just nu för skor? Alla sommarskor jag har och det är allt från pums till ballerina.
3. Favoritfärg på kläder? Vit, svart och hallonrött.
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull och setin.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? haha oj det är inte klokt vad kläder skriker efter mig. Men jag är himla sugen på en väska som jag bara måste ha och ett yber snyggt linne från carlings.
6. Favoritaffärer? Gina Tricot, Hm, Scoreet, Din sko, Vila m.m
7. Hur mycket köper du kläder för i månaden? Alldeles för mycket.
8. Favoritmärke? Inget speciellt, märken är inte viktigt för mig
9. Vad har du för byxstorlek? 29 runt midjan och 34 i längd.
10. Vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Hmm hos pappa var det litet men nu är det ganska stort. Jag lägger in bilder sen när jag har rustat upp det.
2. Vilken färg på tapeterna? Kärleks rött :)
3. Vilka färger går rummet i i övrigt?
4. Favoritmöbel i rummet ? Hmm sängen och min smink hörna.
5. Vad vill du ändra där inne? Jag önskade att jag hade mer pengar för just det där lilla extra fattas.
6. Vad har du där inne av följande:
a) TV? Ja, i TV-rummet
b) Video/dvd? nope, men snart .!
c) Dator? Yesss.
d) Stereo? jajemensan.
e) Telefon? Ja, det har vi
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En lekpark och världens finaste träd med rosa blommor på.
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover & har sex
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Min älskling såklart
10. Favoritpryl i rummet? Min älskling när han väl är i rummet.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Han heter Kjell.
2. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu? En spegel och några en kronor.
b) Skolväska just nu? Det skippar jag ;)
c) Handväska eller liknande just nu? Hmm om man säger såhär. Jag har hela mitt sminksett där unegfär ^^
3. Vad är du beroende av? Godis och coca-cola, tyvärr!
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Innan köpte jag något läppbalsam med märket Daphne som är otroligt bra för torra läppar men senare på tiden har man haft gott om pengar så nu använder jag vaseline som funkar utmärkt.
6. Vad tror du på? Jag tror på ödet och att det finns någonstans spöken. Och att ingen människa kan vara så ond som vissa verkar vissa. Det måste finnas någon anledning till det.
7. Vad köpte du senast? grejer till snickerskaka.
8. Har du nåt husdjur? Näe men min kille har hundar och katter.
9. Vad bor du i? jadu innan var det villa (slott nästan på haha) ;) men nu är det lägenhet som gäller.

SENASTE PERSON SOM
1. Sov i din säng: Simon
2. Såg dig gråta: Lisa
3. Fick dig att gråta: Min ångestankar,
4. Du pratade med: Mamma
5. Du delade en drink med: Det var när vi var ute i helgen.
6. Du gick på bio med: Lisa
7. Du gick på stan med: Mamma och mormor.
8. Skällde på dig: Skällde och skällde. Det var nog pappa.
9. Skickade ett e-mail till dig: Jag frick annosreklam från telia ;S

GREJER
Plånbok: Världens finaste plånbok i lite lack atig med en en sliver spänne (Finns och köpa på Åhlens).
Tandborste: just nu är den rosa.
Smycken: Jag har himla mycket smycken pga av att jag älskar det.
Solglasögon: Stora schyssta bruna gojjor från Lindex.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0