Namnnamn

Nu skulle det inte vara fel att ligga på en varm strand och känna hur solen stekar ;) Med en underbar drink i handen. Fast jag blir lite gladare när jag vet att jag ska jobba 13 timmar idag att det inte är så fint väder. Det får mig på bättre humör faktiskit! Fast det får mig också och undra vart sommaren har tagit ivägen? Skulle det inte bli Sevriges hetaste sommar någonsin iår? Dessa väderreporter har oftas fel. När det ska bli regn så blir det sol sen tvärtom. Jag tycker det är bortkastat att har sånt på tv när de inte är hundra. Det ger än för höga förväntningar ibland. Gör mig en tjänst. Kicka de allaihopa ;)

Jag tänkte ta med mig kära kamran idag så ni kan få följa mig en dag på jobbet. Bra va ;)  Jag är hemma inatt någon gång och då kanske bilder ligger inne.

Ha en bra dag alla där ute i regnet ♥
Förresten vad ska ni hitta på för skoj?


image536











Kommentarer
Postat av: Desirée

Jag skulle inte heller ha något emot den där stranden och en drink, eller två. Här har det regnat i ena sekunden och i nästa sekund har solen skinit.. Helskumt väder! Jag var ner en sväng på stan och överraskades av ett störtfall. :P

2007-06-25 @ 17:37:42
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: du menar the used? de är grymt bra! :)

2007-06-26 @ 15:00:06
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Lovisa

det skulle vara gått med den blåa drinken men även andra drinkar på strande.Se över vattnet och alla som badar alla barnen som tar sitt första dopp.men även att se alla snygga killar på staranden.mmmmmmmmmmm

2007-06-28 @ 18:23:09
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: mamma

som skrev:det skulle vara gått med den blåa drinken men även andra drinkar på strande.Se över vattnet och alla som badar alla barnen som tar sitt första dopp.men även att se alla snygga killar på staranden.mmmmmmmmmmm

2007-06-28 @ 18:24:35
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0