Världens bästa "svärmor"

Simons mamma sa massa kloka ord till mig idag. Jag är himla glad att hon och framförallt hennes son har kommit in i mitt liv. Jag vet att detta var meningen och det ska jag vara enormt tacksam för. Hon sa såhär: Lovisa, låt aldrig någon trycka ner dig. Om någon gör något dumt eller elakt så var arg och få ut din ilska istället för att gråta och dras tillbaka. Visst får man gråta men var arg istället för då blir man inte lika sårbar. Jag tror det är det som är felet på mig. Jag är alldeles för snäll och människor tror de kan göra vad de vill, för jag förlåter ju men nu är det slut med det. Hans mamma verkar så klok eller rättare sagt alla hennes ord är kloka. Min egna lilla pyskolog

Näe nu ska jag krypa ner hos min älskling.

Sov gott alla ♥


image518

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0