Allt kan vara så fel

Det finns alltid saker och ting som man aldrig är nöjd med. När man väl är sjuk tänker man, jag ska aldrig mer klaga, bara jag får bli frisk. Nu kan ni förstå hur mycket jag ogillar att vara sjuk. Usch, men idag känns det mycket bättre. Fortsätt såhär nu med så jag kan vara med på Barnens dag. För alla ni som inte vet vad det är så är det en festival för barn och i år håller vårans klass i det. Tobbe trollkarl kommer och Amy daimond med flera och mitt betyg hänger på detta med. Det blir äta ännu mer vitlök för jag ska bli frisk. Punkt slut ;) Envis som man är. Denna tanke slog mig nyss, om man uppskattar livet mer i en detalj. Tror jag att allt skulle bli så mycket roligare. Från och med nu ska jag försöka uppskatta allt det jag har och inte tänka på allt jag saknar eller det som skär i själen. Gjort är gjort och det kan ingen sudda ut. 

Varför bli en människa aldrig nöjd? Alltid ska det finnas något fel. 


haha Jimmy Jansson gör mig glad och ett glas jucie i närheten. yummie!


image263

Lägger in en liten gladare bild. Dettas kallas pose your as baby!

Ps! Jag vet att ni gillar mina näsborrar eller inte ^^

Kommentarer
Postat av: Crazypill

nej jag tycker helt ärligt dte är skitsnyggt med musche!! det är så retro =)

2007-05-11 @ 09:38:01
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: Sarah

ja du, varför är man aldrig nöjd? håller med.. men vi är ju matrealister och vart de sen starten (stenåldern) då vi va samlare.. och ser man till mentala stadiet så är de väl de som håller oss sysselsatta.. hahahah;-) "tänk om..." "om bara..."

nog babblat nu från mig.. PUSS och krya på dig!!

2007-05-11 @ 12:56:27
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Ellen

fin jacka, var är dne köpt? :D

2007-05-12 @ 12:53:00
URL: http://eelleen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0