Det som väntas

Äntligen mår man bättre. Jag sov nästan 12 timmar inatt fast det behövdes. Idag är det nya tag som gäller och idag ska jag iväg med gumman och shoppa lite. Jag vill ha en tee t-shirt eller ett par shorts till. Helst röda. Så jag ska hålla utkik efter det. Ni ska se  min underbara klänning jag har köpt. Jag lägger in en bild senare när jag har sytt upp den.
Jag kom nyss på att man får inte studiebidrag över juli månad och augusti så jag kommer nog överleva sommaren tack vare att jag jobbar. Så glöm inte detta. Inga pengar över juli och augusti.

Sen senare mot kvällen blir det bio på nya filmstaden. Får se vilken film det blir. Är inte riktigt hundra på det än. Trevligt kommer det allt bli. Jag tror inte det är sant men jag har fått årets första myggbet. Jäklar vad det kilar. Det är nog bland de värsta med sommaren. Myggen och dessa kliandet.


image332
 
Jag är stolt över dig ♥

Kommentarer
Postat av: Kenza

svar: st eriksgatan 48, t-bana fridhemsplan:)

2007-05-27 @ 09:53:53
URL: http://KENZAAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0