Hot hot hot

Finns det något roligare än att hålla på med inredning eller shoppa? När jag flyttar blir det direkt ikea. Ikea är nog den bästa uppfiningen någonsin. Nu ska jag dra mig ut för det blev inget rensande med ogräs igår så nu ska man ut i värmen och rensa så blommorna blir fina. Ha en lovley day. 

(Ps! Fråga mig inte varför jag använder eng-sv. Det låter enormt dumt men jag gillar det. Vad tycker ni om det? Ska jag skärpa mig? ;) DS! ) 


image243
Saker som jag vill ha från ikea. Vad tycker ni av min inredningsmak? Jag älskar mycket brunt, svart och silver. Sen skadar det inte med lite gammal dags stil och ljusa yter. Min lägenhet kommer bli så snygg en vacker dag.

Kram Lovisa ♥

Kommentarer
Postat av: Tess

Naaaajs ;)

2007-05-06 @ 21:03:43
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: Ebba

Håller med, ikea är nog den bästa uppfiningen :) Och det gör ju inget att den är svensk..

2007-05-07 @ 19:57:47
URL: http://fashionfantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0