Kloka ord

Ibland älskar man någon så mycket att man nästan ger upp. Man tänker inte på det som väntar över ängen utan man drar för höga förväntingar av saker och ting och då blir det oftas fel. Man säger dumma saker och gör massa skit som man inte ens menar. Mitt hjärta vet vägen. Du är min väg min älskade. I vissa stunder vill man nästan ge upp än att kämpa, men mitt hjärta lyder något annat. För det bra övervinner det dåliga i längden. När det varar som bäst då slår de allt. 


Jag gillar att inte behöva skriva detta, jag gillar inte att det är för mycket problem. Jag gillar inte att min syster eller någon annan nära mår som de mår. Min omgivning måste må bra och jag vet, om jag mår bra så kan jag sprida glädje och lycka. Därför ska jag göra allt nu. Jag vet inte hur många gångar jag har försökt leta efter en lösning. Men problem är till för att lösas och någon gång övervinner man dem. 




image303



Hallonkyssar . .



Uppdate.

Som ni ser bloggar jag inte mycket längre pga av massa problem.
Men jag är tillbaka med ny design och en bättre blogg när jag fått energi och är utvilad.
Ha det så bra så länge. Nu är det nya tag som gäller. 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas de blir bättre med vad de nu är:-)
snygg blogg.. passar dig!
puss gumman!!

2007-05-21 @ 15:30:56
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Desirée

Kämpa på tjejen! härligt med hallonen.

2007-05-21 @ 19:30:29
URL: http://desires.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag vet vad du menar. Det är att kämpa för varje dag som går. Jag har ett förslag: ta en dag i taget, sedan när det är natt och ska sova så tänker du nu har jag klarat den här dagen. Tänk så varje dag och tänk inte framåt eller bakåt. Lev nuet. Men livet är inte lätt det är upp och ner. Det kan vara jätte jobbigt ibland. Men kämpa på för min skulle? Jag finns här för dig om du vill prata..Krya på dig..

2007-05-23 @ 14:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0