Mitt hjärta

Det finns inga ord vad jag längtar. Det är ju sjukt! Jag har redan kommit i gång med massor som jag ska ha med mig. Jag har verkligen grymt många drömmar och de flesta börjar slå in. Man kan inte annat än bli kär? Jag älskar staden kan jag lova. Gävle, here i come ♥

image231


Människor förändras men vi står där vi står gumman.
Jag kommer aldrig sluta älska dig för du är en sån äkta vän och en av de närmaste. Du får mig alltid må bättre i alla lägen. Jag älskar fullkomligt att vara med dig ♥   







Inget kommer bli detsamma igen . . men samtidigt har jag aldrig varit såhär lycklig.
Gråt inte min vän. Detta var meningen. Saknanden är oändlig.

Kommentarer
Postat av: Nicnor

Tackar tackar! :) Vad glad jag blir. Trevlig blogg du har :)

2007-05-05 @ 17:12:51
URL: http://nicnor.blogg.se
Postat av: Sarah

kolla Gävle... min, och nu mera även din stad=) du kommer trivas, de är jag säker på. coolt att vi börja snacka via bloggen.

texten är väldigt liten så kanske inte din data de är fel på. blev så där när jag kopiera inläggen, men vill du läsa ändå finns dom ju unnder ämnet i fråga;-) tatuerad karl heter inlägget.. jag har tatuerat mig idag.. de kommer snart.

puss*

2007-05-05 @ 17:29:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: Lisafisa=)

Gumman jag älskar dig med. Du är en av dom bästa vänner man kan ha. Helt underbar. Kommer sakna dig jättemkt. Ingen knäcker våran konstiga humor. Jag vet att du kommer ha det så bra i Gävle. Gumman all lycka till dig. finns här för dig ALLTID. Jag finner inga ord att beskriva hur tacksam jag är ha dig som en vän. Tack för att du finns i mitt liv.///Lisa

2007-05-05 @ 21:00:42
Postat av: Lisa fisa

Gumman jag älskar dig med du är en av mina bästa vänner. Jag finner ínga ord hur tacksam jag är att ha dig i mitt liv. Helt underbar. jag vet att du kommer ha det så bra i gälve. All lycka till dig gumman. Det enda jag vill att du ska vara lycklig. Och det är du gumman. Jag ser det varje gång vi träffas. Min lilla anka! all my love for you<3.// Lisa

2007-05-05 @ 21:16:19
Postat av: Lovisa

naw sötnos :) Du är BÄST ! <3

2007-05-06 @ 08:58:00
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0