Såhär mår ni bättre gott folk.

Jag har gjort en lista som ska peppa mig själv och min egna vård som ska få ur mig denna svacka jag har trillat i.

När jag ser mig i speglen blir jag både glad och ledsen.

Saker som jag vill förändrad på mig själv och som snarast är på G är att jag ska förlänga och mörkare ner mitt hår, göra en tatuering och efter evighets tänkade kommer det bli i svanken, bli ännu brunnare och framför allt skärpa mig när det gäller mina tänder. Jag känner mig som världens säck som bara vandrar. Jag är helt slut körd men imon när jag vaknar ska jag kolla på denna listan som jag har gjort och le för mig själv och säga, fasen vad vacker jag kommer bli. En sak jag är nöjd med är mina ögon. Jag älskar dem.


image304 


Ord tagna direkt ur min mun . . 

Vad ledsen och visa de nära och kära vad du känner.
Du får misslyckas, ingen är perfekt. (Jag har alldeles för hög krav på mig själv.)
Låt aldrig någon trycka ner dig. Ta ett djup andetag se dig omkring.
Jag vet själv att jag förtjänar mycket mer än det här.
Sikta högt och behandla andra som du vill bli behandlad själv.
Allt kommer bli bra men då gäller att du tror på det med.
Sluta bry dig så mycket vad de säger, du är vacker så inse det en jävla gång.
Innerst inne finns styrkan. Släpp ut den!


Det gäller att ge & ta.

Är ni helt nöjda med er själva?


Kommentarer
Postat av: ENGLAVAKT

hehe okej :)
svar på frågan i din blogg:
både ja & nej, finns mkt jag är missnöjd med
men också en hel del jag är nöjd med. du då ?

2007-05-21 @ 21:44:27
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Emelie

Du har verkligen jättevackra ögon =) helt rätt att du är nöjd med dem!
Själv är jag nog nöjd med det mesta, men det finns ju massor av saker man gärna skulle ändra lite på... Dock ingen som jag är direkt missnöjd med!
Hoppas du mår bättre snart!

2007-05-21 @ 23:12:31
URL: http://immortalize.blogg.se
Postat av: Sarah

oh du kommer bli så fin.. fast fin är du ju redan. men ja du vet, ny:-)
jag är helt nöjd faktiskt, utom just denna jääävla finne!! *gah* asså detta är inte en liten vit prick..detta är en mega grej som sitter och stör.. haha!!
sen gick jag ju upp 10 kg när jag sluta röka.. sånt stör ju, men jag har tagit tag i de nu. och är ju rökfri:-) så what the hell..
puss*

2007-05-22 @ 10:49:01
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se
Postat av: mojsan

Du ska vara nöjd med dig själv:)
Men jag vet hur det känns att inte vara det.
Har massor jag inte är nöjd med också!
Ta hand om dig :)

2007-05-22 @ 17:54:44
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh vad glad jag blir när ni säger så. Tack så mycket sötnosar :)

2007-05-22 @ 19:03:16
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Nadia

verkligen inte..

2007-05-22 @ 19:58:21
URL: http://Goodies.blogg.se
Postat av: mamma

Jag älskar dig som du är, du är som en vacker fotomodell. ?You are so Beautiful? Man ska älska sig själv och sin kropp. Säger någon dumt till dig om din kropp så är dom avundsjuk på dig. Om du vill göra något annat med ditt hår, så gör det för det kan var kul. Inget annat jag menar inget annat du vet vad jag menar.

2007-05-23 @ 14:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0