Always on my mind

God kväll världen =)

image1869

Saltisar är det bästa och det ser ut som jag har lugg jue. Men det är bara ögat kan se på denna bilden.. ;P

Jag hoppas att allt är bra med er. Själv är det kanon. Jag sitter här och mumsar i mig godis. Hoppas att ni har saknat mig förresten haha varför skulle ni göra det? För min blogg får en tankeställare och mår er bättre. Det är mitt motto med bloggen. Feel good nanananana Ni ska höra mina toner ^^

Jag saknar faktiskt min dansk. Jag drömde om en otäck dröm som vi inte ska skriva här. men det börjar bli mer och mer lik min dröm. Usch! Iallafall så har jag utbyte med min skola så en dansk klass skulle komma idag och jag ska vara värd åt en tjej ända tills torsdag. Mycket trevligt kan jag lova. Det är en ära haha ;) Iallafall sitter de fast i snöstormen. Shit vad det snöar och blåser i Jönköping. Jag hoppas verkligen att vädret klanar upp tills imorgon. För då ska vi skogvandra och det är äventyret är en annan femma ;) Hur är vädret hos er i där ute i kylan?



Ikväll klockan 21.00 på tv 4 är det...

image1870

Svensk dokumentär från 2007. Victoria Larsson var endast några dagar gammal då hennes föräldrar fick besked om att hon led av ett allvarligt hjärtfel och ingen visste hur länge hon skulle leva. Reportern Susanne Edmark träffade Victoria första gången i december 2006. Victoria var då 8 år, och trots att hennes livsgnista var starkare än någonsin orkade hon inte gå i skolan. Endast ett donerat hjärta från ett annat barn skulle kunna rädda hennes liv. En kväll under våren 2007 händer det som Victoria och hennes föräldrar väntat så länge på, någon har skänkt ett litet bultande hjärta till Victoria och det är dags för henne att bege sig till sjukhuset.




Igår började dagen med idol . .

image1871

image1872

När jag hörde detta kunde inget annat ta henne ifrån segern. Hon kommer vinna hela skiten. Jag hoppas på det. Nog med idol snack för det är så överskattat igentligen men vem tycker ni ska vinna den?

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: c

marie marie marie marie !!!!!!!!!!!! men det kommer bli amanda och marie i finalen !

2007-11-26 @ 19:51:10
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: ida.

AMAANDA !!! :D

2007-11-27 @ 12:14:12
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Mattias hejade jag på men han har ju ålt ut
:( Men andreas hoppas jag vinner han är sjuukt bra! :P:D Älskar hans röst :D:D:D:D

2007-11-28 @ 09:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0