Ännu en lista



image1816


10 av mina främsta intressen:
Snacka om killar med Becca
Träffa vännerna
Mysa med familjen
Vara ute i stallet
Shopping i mängder..
Dansa hela natten lång.
Partja
Fika på mysiga café
Skratta i stora lass
Musik och glo på filmer

9 saker som jag avskyr:
Falskhet
Fördömande människor (fast alla har det lite i sig, tyvärr) Ingen är ju perfekt!
Människor som bara tänker på sig själv
Alkohol (För det förstår så mycket för många.) Visst är det kul att dricka men det finns en gräns.
Messost
Fotsvett och sån där vidrigare lukter ;)
Krig
Orättvisa
Att bli sårad

8 saker som jag uppskattar:
Min underbara familj och vänner
Sovmorgon
Kärleken
Att sitta vid solnedgången
Oväntade överraskningar
Ärlighet, fast den gör ont ibland.
Att se människor lyckliga
När min nära och kära mår bra

7 saker som jag gjorde sommaren 2007:
Jag var i Båstad med Vicki
Jag var på världens jobbigaste begravning.
Sommarjobbade nästan hela sommaren
Hade en underbar sommar med mitt X
Var ute i Stockholms skärgård och myste massor.
Var och shoppas i Stockholm med Lisa och Mamma.
Grillkvällar ute och spelade massor av kubb

6 plagg som jag älskar:
Leggins och tjocka strumbyxor.
Klänningar
Jenas
Mysiga och stora koftor
Latex tights
Skinnjackor

5 av mina bästa minnen:
Den dagen då jag insåg att "livet är värt så mycket än såhär".
Den dagen då och jag mitt x blev tillsammans
När jag var på Öland
När jag åkte Finlandsfärjan med Mamma
Tiden då jag spelade fotboll och alla cuper vi var på samt när vi vann serien

4 saker jag ser fram emot:
Julen
Den dag då och han kanske blir något haha ;)
När jag får mitt körkort
När jag och Lisa åker till jul Liseberg.

3 pinsamma saker jag gjort:
Ropat namnet på en person och gått fram fast det var helt fel person
När jag tappade tallriken i matsalen och alla roppade och alla klappade händerna
Har sakt en sak om en person som jag kanske inte borde ha sagt så, stod hon där och hörde allt. Snacka om att jag skämdes öronen av mig.
När jag skulle gå till en kille som jag tyckte om så snubblade jag på mattan. haha det är typiskt mig ;)

2 lukter jag älskar:
Nytvättat
Escadas sommarparfym

1 sak jag borde göra nu:
Höra av mig till vissa människor

Kommentarer
Postat av: c

nästa gång du åker till öland ska du hojta till :P jag bor ju i kalmar och öland är ju faktiskt kalmars skärgård. haha. nää skojjar bara :P men hojta till tycker jag ! :)

2007-11-19 @ 00:01:43
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Elin

Denna snor jag;P Ha det bra!=)

2007-11-19 @ 19:32:34
URL: http://olofssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0