Bara så ni vet är min mobil spårlöst borta . .

Hallo igen sötisar =)

image1679

Vet ni vilken som är den bästa platsen någonsin? Just de precis. SÄNGEN.. ;) Finns nästan inget bättre att komma hem efter en sliten dag och trött som bara den och krypa ner i sängen med varm chocklad.

Jag är fast. Yes i låten. Åhhhh Har lyssnat på den säkert i tre timmar nu och älskar den fortfarande. Hans röst får mig att rysa. Jag sitter just nu och krullar ut vad jag ska skriva om filmen skvaller vi såg i skolan för ett tagsen. Det ska ju vara inlämnad imon.  

På tal om annat. Trodde knappt det var sant men min mobil har blivit stulen igen =( Det hela hände i tordags och jag vet precis vem som har tagit den. Så fräckt gjort tycker jag. Det hela hände när jag väntade på mamma på tågstationen och jag tappade min kasse så sprang jag in i en utländsk kille för jag skulle gå till mamma och hade lite bråttom. Jag är hundra procent säker på att jag hade den i fickan och jag kände hur killen knuffade mig och då måste han passat på att stoppa ner handen i min kappas ficka för det var så trångt. Dum som man är ska jag aldrig ha den i fickan mer. Jag har lärt mig från med nu är trånga områden lika med stor risk för ficktjuvar. Men en sak jag inte förstår är vad de ska göra med den. Den är ju hur gammal som helst men betyder enormt mycket för mig. Inte själva mobilen jag vill ha utan kortet som allt finns på. Allt blir en ända röra när något sånt här händer. Ett sätt lider jag med tjuven. Att den människan måste stjäla för att kunna få ihop pengar. Det är ingen idé att älta det hela och nu har jag ännu en anledning till att önska mig en ny ;) Men frågan är hur jag ska klara av att överleva ända till jul utan en telefon? Det är ännu ett mystrium. Jag känner mig så maktlös utan min älskade. Idiot som tog den :(

Har ni blivit bestulna och vad i sånafall?

Vi hörs senare för nu ska jag fortsätta att plugga och sen slänger jag in en dagens outfit ;) Puss Och kram <3

Kommentarer
Postat av: ida

ja, vi har haft inbrott här hemma, så här har dom tagigt lite av allting. Dator, symaskin, pengar med mera. :/ :D

2007-11-05 @ 19:01:43
Postat av: c

min jacka och väska blev stulna i våras när jag var ute. fyfan. nycklar, plånbok. hela kitet. hade parfym och smink i väskan också. fyfan va ledsen jag blev. men polisen ringde i somras och jag fick tillbaka det mesta. allt i plånboken va borta förrutom en 50lapp :P hahaha.

2007-11-05 @ 19:30:24
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0