Blekfia men det är blixten ni vet ;)

image1788

Nu har gott och blivit sådär nervös igen. Till och med magen kniper och det är fasen illa men det hindrar inte mitt positivande tänkade och mitt glada skén. Det är så illa med att jag inte ser fram imot helgen. Det är ju sjukt ;) haha men är man pippip så är man ;) 

Ingen är perfekt. Kom ihåg det ;P Alla är vi mänskliga...

image1786
 

I vilket fall tycker jag Britney är modig som vågar visa sig att smink kan inte dölja allt.



Men något som är snäppet snyggare är ju dessa underbara byxor. Gwens outfit var rå cool. I love it :)

image1787


Shet vad klockan tickar... Det bruka vara så när man har roligt ;) Tyvärr måste jag reda pysa men vi hörs ju imon och då är det fredag. Underbart! Sov så sött inatt alla <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket:)..ah jag har det oxå,var med runt två år när dom märkte det. Ha det bra!=)

2007-11-15 @ 21:13:34
URL: http://olofssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0