Efter regn kommer solsken ;)

Hejsan snyggingar =)

image1817

Jag var helt inställd på att jag skulle plugga direkt när jag kom hem men så ropade min bror, Lovisa du har fått brev. Åhlalalala tänkte jag ;) Och så var det ifrån min söta mormor. Jag sken som en sol när jag öppnade det men grät i floder efteråt. Hon skriver så vackert om allt. Alla ord satte sig i hjärtat och det märks att hon sktiver från sitt hjärta. Att jag grät beror på att jag saknar mamma något fruktansvärt och hon var sån underbar människa. Mormor nämde ofta att hon alltid skröt om sina barn och det bästa hon någonsin gjort var att föra oss till världen. Hon var eller förresten är så stolt över oss. Allt gjorde hon med kärlek. Till och med detta. Hon förtjänade inte det här och hon ställde upp för precis alla. Varför är livet så jäkla orättvis för?

image1819


Jag har mått piss nu i två dagar. Jag vet att detta tar tid och att det kommer och gå. Men jag känner sån press med så jag har inte tid att sörja. Jag vill inte skriva för mycket här och det dum huvudet som skrev att jag inte hade sörjt min mamma tillräckligt gjorde mig fruktansvärt arg. Om jag hade de vetat vem det är så skulle jag ta henne en omgång. Lätt ;) Ingen kan fortså förutom de som är med i spes. Utan er hade jag aldrig stått ut ♥

Ni får ursäkta att det har blivit så mycket om mamma men ni som läser min blogg och vet vem hon var kan hojta till. Jag vill se hur många det är som verkligen kände henne =) För alla vet att hon är en UNDERBAR person . . Here we go...


image1818

Inget anvenserat om man säger så ;P Jag försov mig så jag tog det som låg närmast hehe och flätor. Kände mig som pippi kan jag lova ,)

Puss & kraam <3

Kommentarer
Postat av: gabbi

du har all rätt att sörja o skriva hur mkt du vill om din mamma...kan förstå att allt e jobbigt för dej...om det hade vatt min mamma som dött, hade jag brytit ihop totalt...jag måste bara säga att jag beundrar verkligen dej att du e så stark =) din mamma måste ha vatt otroligt stolt över dej =) för du e helt underbar ! ta hand om dej

2007-11-19 @ 18:42:16
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Fia

Jag antar att det var om man kände din mamma man skulle hojta till..Så här hojtar jag för fulla muggar=)

2007-11-19 @ 19:02:47
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: ida.

jag kännde din mamma och hon var en underbar person. Jag, Giulia och Anton hade jätte kul med henne. :)

2007-11-20 @ 22:58:35
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0