God morgon..

God morgon sunshines :) Jag har nyss kommit in från min morgonpromenad och solen skiner idag härligt härligt sen att det är Fredag är stort plus för nu längtar jag till skolan haha Jag ska krama ihjäl alla när jag kommer tillbaka ;)

image1629


Usch vi ska inte ens gå in på vad jag gjorde igår. Tröstshoppade i stora mängder och jag har aldrig kännt mig så ful och äkclig som igår. Jag ville bara bort från precis allt . . Det började inte heller bra när en pippip som bussschäfför började flörta. Hej min sköna, allt bra? Sen när jag hoppat av tuttar han och skriker snälla kan jag inte få ditt nummer. Säger man så till sina resenärer? Hmm undrar om han håller på så med alla tjejer? Äcklad till max blev jag i vilket fall. Jag hittade iallafall min rutiga kjol igår plus lite annat. Åh vad glad jag blev. Den var gjorde för mig. Jag tänkte göra lite britney feeling på den ;)

299 kr från Bik bok.
image1622

    

♥ Grov stickade mönsterade leggins Lindex
♥ Gråa raggsockor Ica Maxi
♥ Smalt svart lackskärp Gina tricot
♥ Grå hängselklänning Gina tricot (Precis sådan som jag har i svart.)
♥ Svarta tunna leggins Lindex

Ojojoj vad min kldästil har förändrats. Undra hur jag kommer se ut om ett år? haha Jag hatade innan allt med kjolar, klänningar att ha göra men nu fullkomligt jag älskar det pga av att jag hela tiden få höra att jag har så snygga ben och vill framföra dem på ett snyggt sätt. Om man känner sig snygg så strålar man ;)

Vet ni? Jag drömmde en underbar dröm inatt. Att jag gifte mig med en rik norman. Han var runt 30 år men skit samma. Han liknade lite Ola stil på han. Jag gillar verkligen äldre killar men 30 är kanske lite väl mycket. Men det ska vara lite man i dem haha ;) Jag har bestämt mig att från med och nu ska jag skaffa en äldre kille som är mogen för sin ålder. Jag är så trött på killar som tror att de är något eller inte ens har en egen vilja. Sen att jag vill ha barn i ganska tidig ålder är ju det perfekt men leta ska jag icke. Det som kommer det kommer =) 

Jag vet att jag behövde det som hände igår. Min söta mamma & pappa fick mig på andra tankar. Jag tänkte skriva ett brev till han men efter tio minuter försvann de tankarna. Jag ska satsa på mina drömmar istället för det gör mig lycklig. Att lyckas och få må bra. Sen vet jag att jag fick ett tecken av mamma igår som löd ge upp. Du är värd bättre. Fast hon är död finns hon med mig överallt. Jag älskar dig mamma. Jag vet att du ser detta ;)

image1628

Jag var ju på Ikea med.. Kan ni gissa vad som ligger där i? Hm... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0