Grattis älskade farbror :)

Andas in och andas ut. Nu börjar jag känna den där stressen igen. Usch gillar det icke... En vinstlott för mig är att klara skolan med minst sex MVG. Jag måste sluta sätta för höga krav nu. Kroppen börjar verkligen säga ifrån. Jag känner mig helt utmaddad och stressad så in i bomben.. Någon mer som känner igen detta dialemat?Denna båten är fasen ingen höjdare ;)

image1807


Det är ju inte en vanlig dag för idag fyller min kära farbror 44 år ;) Gammal gubbe börjar han bli allt ;) "Men blir bara snyggare och snyggare med åren" haha så klockren var det som han sa.

Såhär såg jag ut idag. Here we go... Mycket svart blev det idag, men jag har ju kappan och halsduken på så min vita klänning under syns bara en liten mini del. Annars känner jag mig rätt så fräsh för jag är hel osminkad och inga lösisar på. De ni ;) 

image1808

  

Vad tycker ni om dagens outfit?




Förresten. Missa inte filmen som går ikväll på tv 4 klockan 21.00 ikväll ;)

The good girl.

Amerikanskt drama från 2003. Justines liv har inte blivit det hon drömt om. Hon är gift med Phil som utan tvivel älskar henne men de har inte lyckats få några barn. En dag på jobbet möter Justine den passionerade Holden och det känns som om hon träffat sin själsfrände. I rollerna: Jennifer Aniston, John C Reilly, Jake Gyllenhaal. Regi: Miguel Arteta. Bredbild.

image1809

En riktig Lovisa film men nu ska jag äta tacos sen blir det massor av plugg och smått mys.
Det lätt inget vidare. Men jag måste plugga lite smått idag. Vi hörs och ses imon :)
Ha en fortsatt trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fiiina kläder :D fast det har du ju alltid !
Ring mig imon när du har vaknat!!! Så kan vi ju ta bion då, för jag känner att jag måste göra nått imon för annars kommer jag bara lata mig och inte göra nått. hihi . Det skulle vara treeevligt iaf (:
ha det bra så hörs vi imon :)(L)

2007-11-17 @ 20:34:04
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: Anonym

Nä shit, jag missade ju filmen. Jag som hade tänkt se den men jag glömde det helt.

Ha en bra dag!!

2007-11-18 @ 13:01:36
Postat av: Rebecca

Lovve ! när ringer du egentligen ? har du glömt bort mig elr :( vi ska ju träffas idag !
MEN RING MIG NUUUU !

2007-11-18 @ 13:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0