Här bjuder jag mitt äventyr i bilder ;) Del 1

Här är girlsen som jag, Becca och Ange var värda åt. ;P

image1881

Och här har vi Mikel. (hur det nu stavas? ;P) Posarn nummer ett ;) Han var så söt när dem skulle åka. haha jag fick en slängpuss och massor av kramar blev det allt. Himla trevlig kille det där och hela tiden skulle han kalla mig blondie. Han kunde knappt utala mitt namn så det blev bäst så.
image1882

Det började med tacos hemma hos Becca och fråga mig inte vad kalle och jag gör.
image1883

Där efter drog vi till skolan. .
image1884

Och där blev det en hel del lekar.. Även charder ;)
image1886

Godis och sånt satt inte ett dugg fel . .
image1887

Kanske sveriges klock renaste bild? Ange leka modell, kalle är som han är och becca kör på sin normala pose haha swetties =)
image1888

Det hela avslutade med att jag och Sarah tog ett sista god bye kort.
image1889


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0