I waiting here for you..

Hallå Gullisar =)

image1880


Allt okej med er? Det hoppas jag innerligt. Själv är det hur bra som helst.

Var ska jag börja? Jag är helt slut i kroppen men ändå tacksam och glad att jag har fått uppleva allt det här. Vilket äventyr och jag har lärt känna massor av underbara personer. Jag längtar redan massor tills jag ska till Danmark. Deras språk ska vi inte ens tala? Gröt i halsen!? I just kidding men vissa var det lättare att förstå men tack och lov att engelskan finns hehe :) Ta vara på om ni har utbyte med eran skola för det är det lätt värd. Fast det har varit knappt någon sömn nu dessa tre nätter har det gått hur fint som helst. I genomsnitt har det blivit 4-5 timmar per natt och det tar på krafterna kan jag säga ;) haha de är så söta när de ska försöka prata svenska. Undra hur jag låter igentligen när jag pratar danska. De skrattar ihjäl sig nästan så det lutar mot det dåliga hållet haha ^^  





image1879



Jag är glad för att jag avslutade allt helt och hållet. Nu vet jag iallafall var du står. Vänner? Det är tydligen sån bullshit men jag väntar och tänker inte ge upp fast du skiter i mig totalt. För en dag kommer du inse vad du har gjort och jag lovar dig att finnas kvar vid din sida men ibland undrar jag ens om du är värd detta? Detta gör verkligen ont men sakta men säkert läker såren. Fast jag vill inte tänka tanken ett helt liv utan dig.


Finns knappast något värre än har ett hjärta i bitar?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej!
ville bara säga att strunta i folk som snackar skit...bara avundsjuka. Folk som mår bra själva snackar inte skit....:) Förresten ville fråga om du har löshår eller är det ditt riktiga :)

2007-12-02 @ 22:38:30
URL: http://virre80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0