Ibland blir det inte som man har tänkt sig . .

Hej snyggingar =)

image1813

Idag är det si och sådär och det är en jäkla bra och passande låt som spelas i bakgrunden. Jag mår illa med Magnus Uggla haha ;) Kan det blir bättre? Klart, det kan det!!
Annars har jag städat tills nu. För idag firar vi min lillasyster som fyller på Onsdag. Hon är så söt den lilla plutten. Hon kommer alltid vara min bästa syster men något som är kul att hon jag och börjar ha samma kläderstrolek, så jag kan låna hennes kläder ibland. Allt i ett you know ;)

image1814

Idag är det ju söndag med och imon blir det skolan. hoho hoppas på att få se pippip.. Säger bara stackars min familj som får höra på mitt tjöt ^^ Min farmor är så go. "Lovisa har du lagt in en stöt nu eller?" Alla väntar på spänningen ;)  

Vet ni vad jag nästan skulle göra vad som helst att få tillbaka? Det är att få mamma tillbaka. Det skär i mig att det är jul snart och inte hon är här. Hela dagen har jag tänkt på henne och allt det vi har gjort tillsammans spelade upp som en film. Jag skrattar men samtidigt gråter jag för jag saknar henne så. Jag kan inte fatta än att hon är borta för all evighet. . Att jag aldrig mer kommer få se henne eller att hon inte kommer få träffa sina barnbarn som kommer en vacker dag. Jag har en sån där bad mumday :'( Jag hade tänkt jag skulle ringa både Lisa, vicki och Becca. Men just nu mår jag så fruktansvärt dåligt att jag inte ens orkar det och det är illla. Jag ska krypa ner under täcket och hoppas på att det blir en bättre dag imon. Klart, det kommer blir när jag får se han och träffa flickorna ;)

Det sägs att tiden läcker alla sår men jag tror inte det gör i detta fall.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är lugnt, det kommer andra dagar gumman (: Jo klart att vi kan ta bion på onsdag ! Men du är stak och du har klarat dig hur bra som helst sen din mamma gick bort ! Tänk på lilla söta Becca så blir allt bättre (: haha
Ses imorgon (: Sov gott och dröm sött om-du-vet-vem :D Kööössss(L)

2007-11-18 @ 22:30:06
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: c

jag har alltid velat ha en syster för att kunna använda hennes kläder :P hehe.

jag förstår dina tankar. själv skulle jag gått under. jag kan inte säga att jag vet hur det är men jag förstår dig ändå och tycker du är en stark person som fortsätter med ditt liv. jag lovar att din mamma tittar ner från himlen och skryter om dig till dom andra änglarna. hon skulle vara stolt över dig, hon är stolt över dig ! sköt om dig ! :) kram

2007-11-19 @ 00:05:11
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Felicia

Vilken fin klädhängare! Vart har du fått den ifrån? :) Skulle gärna ha en liknande!

2007-11-21 @ 16:07:00
Postat av: Lovisa

Den är ifrån IKEA och kostar endast 129 kr. Ett fynd helt enkelt!

2007-11-22 @ 20:19:48
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0