Jag har något att göra och det är att kyssa dig.

Hallå hallå =) Allt bra? Det hoppas jag innerligt . .

image1789

Fast jag kan ju inte tänka mig något annat när det är Fredag. Dansa natten lång eller en hel mysig kväll framför idol. Idag blir det sista fast jag är riktigt sugen på att gå ut för det var väldigt längesen man var på krogen men det får bli ett annat tillfälle. Jag har ju hela livet framför mig ;)
Denna dagen började inte bra om man ska säga. Mitt humör sjöng till noll efter höra allt det pappa hade och säga. Jag har verkligen märkt hur mycket han betyder för mig. Det värsta är att jag är ofta rädd att förlora han men jag vet att det aldrig kommer hända. Jag tror mitt natinoella sket sig totalt där för jag var så ledsen. Mådde piss rent ut sagt men sen blev det genast bättre när jag träffade flickorna. Vet ni? Jag hade bestämt mig för att gå fram till han och hade hundra tio fokus på ögonen efter honom men tror ni inte jag hittade han idag. Så en besviken Lovisa gick hem utan få se han haha. På måndag då jäklar ;) Ååååh jag längtar redan!

Idag fick jag för första gången höra hela mitt liv du har allt go och lite fläsk på magen. Klart, jag har det men jag älskar min kropp nu. Hör ni det? Älskar ;) Men det var så kul att höra något sådant för jag har hela tiden fått höra ät upp dig för fasen. Tack Niklas. Där förgyllade du min dag ;) De senaste vekorna har jag gått upp sakta men säkert till det normala och jag är så glad för det. I am back people ;) 

Vad har ni för trevligheter ikväll?

Nu ska jag ta mig tid att läsa lite bloggar och njuta av att det är två sovmorgon framöver. 

Puss & kram <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0