Lovisa goes listhumör again

image1609


01. Vad heter du? Lovisa
02. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Cornelia. Jag tycker det är så fint.
03. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Lova
04. Vilket stjärntecken är du? Stenbock
05. Vilken årgång är du? 1989
06. Vart bor du? Jönköping
07. Bott utomlands? Nej, eller Sverige är ju utomlands för dom i Spanien?
08. Flyttat antal gånger? Med pappa har det inte blivit så många gånger men med mamma har jag tappat räkningen ;)
09. Vart skulle du vilja bo? I en lägenhet i en storstad med Lisafisa :)
10. Vilken skolklass? Bf 2b
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Socinom är en dröm även att bli krimnalvådare.

UTSEENDE
01. Hur lång är du? 179 cm
02. Hur mycket väger du? Runt 65 kg
03. Hårfärg och frisyr? Långt blodnt hår med lite mörkare skivttningar i underhåret.
04. Ögonfärg? Blåa.
05. mest nöjd med? Mina ben<3
06. minst nöjd med? Mina stora näsa ;P
07. skostorlek? 40-41
08. glasögon? Jag borde ha dem på hel tid för jag är fasen blind känns det som men jag väntar på mina linser.
09. har du några piercingar/tatueringar? Hål i navlen och öronen

FAVORITER
01. Filmer? Haha nu är faktiskt Eva & Adam en favorit ;)
02. Låtar? Lite discolåtar som får än att shacke på movesen ;P
03. Årstider? Sommar
04. Mat/dryck? Tacos, chesseburgare/Pepsi
05. Djur? Hundar & katter.
06. Färg? röd, svart & rosa.
07. Parfym? Escadas sommar doft och paris hiltons första.
09. Ämne i skolan?
10. Sysselsättning? Shoppa, dansa, mysiga hemmakvällar, fika med vännerna m.m

KLÄDER
01. Vad använder du just nu för jacka? En svart kappa & skinnjackorna
02. Vad använder du just nu för skor? Just nu är det mycket stövlar.
03. Favoritfärg på kläder? Kolla in mina favorti färger sen gillar jag bohemic stilen (haha undra om jag stavade rätt nu men ni fattar vad jag menar iallafall ;P).
04. Favoritmaterial på kläder? Bomull och satin.
05. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Jag är nöjd med dem jag har men en stor grå bas t-shirt skulle inte vara fel eller ännu mer klänningar. Man kan aldrig får nog av dem.
06. Favoritaffärer?
07. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror på hur mycket pengar jag har men minst 500 kr i månaden iallafall.
08. Favoritmärke? Hmm Chanel på väskor älskar jag men kläder. Nja huvudsaken är hur de sitter.
09. Vad har du för tröjstorlek? Storlek 36

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? Litet men väldigt mysigt.
2. Vilken färg på tapeterna? Rött men snart har jag vitt med gråa nyanser.
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Gråfärgat
4. Vad vill du ändra där inne? Hela rummet men det ska snart göras. Jag ska ju få ett nytt rum i julklapp :)
5. Vad har du där inne av följande: Just nu finns det A,D & E men snart har jag alla ;)
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Grannarna och en grå himmel.
7. Vad gör du oftast i ditt rum? Myser med ljus och tittar på tv.
8. Favoritpryl i rummet? Sängen helt klart men snart kommer det också bli min smink och walk in closet gaderob hörna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0