Mattias åkte =/

Vilken tur jag har ;)

image1796

Om man går in på internet kan man inte missa idol någonstans men vilken tur jag hade ;) Min älskling åkte ut =( Usch, fasen vad lack jag blir. Jag måste genast kolla reprisen på Söndag. Noot good. Undra om han verkligen var så dålig eller har rösterna hörslen i röven? ;) haha Här är en som erkänner att han var sämre än Mattias. Aaah :( Ni som såg det igår. Tyckte ni rätt åkte? Tell me babes..


Jag blir lika lack som jag blir på denna bruden. I just kidding ;) Men jag stör mig så hårt på henne men vem gör inte det ?

image1797

Kommer ni ihåg henne? Hej fiskläpp hej ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mattias boede verkligen inte ha åkt ut han var helt fucking underbar! Andreas däremot sög verkligen! SKANDAL! Idol kmr bli skitkasst utan Mattias :/ Älskar han

2007-11-17 @ 19:14:34
Postat av: c

jag tycker att mattias skulle åka ut :P tycker ingen av killarna är bra :P och han var mesig för min smak. men gillar inte andreas eller daniel heller så :P haha

2007-11-17 @ 19:40:05
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Anonym

Idol suger fett mycket haha!! Det blir ju mer o mer sämre för varje år.

2007-11-18 @ 15:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0