Naaaaaw

God morgon =)

image1746

Sötnosar, där gjorde ni min morgon en tio poängare. Vad dum jag är? Klart jag ska följa mitt hjärta och inte lyssna på andra tycker. Jag är alltid den människan som är rädd att såra någon och ni ska veta jag gör aldrig det med mening. Jag är den snällaste människan man kan tänka sig fast ibland hamnar hjärnan som en finne i röven haha ;) Livet blir inte alltid som man har tänkt sig...

Tralalala det känns som måndag men det är ju bara söndag så jag ska njuta i massor. Fast jag har skjutit länge med läxorna så det blir dagens tråkigheter annars ska jag bowla idag med syrran. Haha hur det ska sluta är en annan femma men kul blir det allt :)

Haha den där människan kommer vara jag ;)
image1733



Ni vet väl om att Spcie girls are back ;) Jag tror fasen ingen kan ha missat det. Om ni inte har hört deras nya låt så kan ni göra det här.

image1734

Undra vad herr beckham säger om detta?;P
image1735

Mel B blir bara snyggare och snyggare ;P

image1736


Jag tror de aldrig kommer dit de en gång var. Vilka minnen man har igentligen med Spice girls. Jag kommer ihåg när vi hade småstjänorna i tvåan. Då var vi självklart Spice girls och alla ville självklart vara Emma. Men vi drog lott så jag hade inte turen att bli henne. Men jag deppade inte ihop för det utan jag blev blev Geri itsället. Och sen var hon min idol. Jag gjorde allt för att se ut som henne haha shet hur man såg ut ;)


Såhär gick det för Paris med hennes nya liv. Nu har hon satt i sitt löshår igen..
 Så det kan gå är jag allt jag finner ;)

image1737

image1739


image1740

image1738

"Jag ska lämna mitt fest liv och se killar seriöst."
haha ibland blir det ombytta roller tjejen ;)

Nu ska jag ut i snön och leka. Vi hörs sen =)

<3

Kommentarer
Postat av: L I S A

Roligt med bowling, haha! :]

2007-11-11 @ 11:46:32
URL: http://lisaplace.blogg.se
Postat av: Karin

kanske så man SKA se ut när man yrar omkring hemma då;)

2007-11-11 @ 12:27:19
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0