På tordag då ska jag göra det. De ni ;)

Hallå hallå snyggingar =)

image1822

Jag är nyss hem kommen från bibblan. Pussst! Påvägen hem fick jag med mig en liten godispåse på köpet pga av allt slit. Det är något jag verkligen rekomenderar. Plugga på bibblan dagen före ett prov. Efter jag började med den trenden har jag fått minst Vg på varje prov ;) Jag har verkligen hittat min studieteknik. Jag belönar också alltid mig själv. Hoppas bara att den lyckan sitter i imon för då har jag nämligen prov i barnens och ungdomarnas pyskologi och hur man ska hantera dem som har de svårt m.m Det är en ganska lätt match för men det är runt 35 sidor vi ska få in. Men jag kan en hel del innan jag läste pga av mina efarenheter, kunskaper, känslor och upplevelser. Håll tummarna imon så är ni för söta haha ;) Får se hur det hela slutar men bra ska det allt bli :) 

En tanke som slog mig. Jag har alltid tänkt så som jag själv vill bli behandlad ska jag behandla andra men det är motto är igentligen så bra. Ibland kan det bli fel om man strävar efter det. Men om det finns i baktanken i varje hjärna så skulle allt bli fasen så mycket bättre och remember. Var ärlig mot dig själv så kan man vara ärlig mot andra och acceptera det som har hänt. Sen stänger du in i det facket och går vidare. Lyssna på pyskologen Lovisa nu haha ;) But here we go . .


image1823

   

image1827

Vad tycker ni om dagens outfit?


Själv så tycker jag att dagens outfit blev så fel idag så jag ska redan nu ta mig en titt och luska fram morgens outfit. Inga missar här inte... Kände mig som Sveriges tattare idag ;)



image1828

Förresten på Torsdag ska jag göra det. Jag har gett mig fan på det fast jag kommer skämma ut mig totalt. Men vad har jag att förlora? Precis.... Ååååh vad stolt jag kommer vara sen att jag tog mig mod annars hoppas jag på att få se han i mon.   

Kommentarer
Postat av: Lisa

svarta strumpor till dom där skorna? ajajaj my eyes... bättre vet du :)

2007-11-20 @ 23:47:52
URL: http://dolcevita.blogg.se
Postat av: c

men behandla alla som du själv vill bli behandlad betyder ju också att man behandlar andra som man själv BLIR behandlad. då blir det ju konstigt. för om jag e snäll mot en och hon e snäll tillbaka.. och sen helt plötsligt snackar hon skit och då snackar jag skit tillbaka. då behnadlar jag ju inte henne dom jag vill bli behandlad ? knepigt :S

2007-11-21 @ 00:15:10
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: Lovisa

haha klart jag vet att det är en fett diss. Det var därför jag kände mig som världens tattare hehe dagens är snäppet snyggare vill jag lova ;)

2007-11-21 @ 17:02:51
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0