Rutigt är så rätt

Godmorgon på er =) Sovit gott? Det hoppas jag innerligt att ni har.

image1610

Undra vad som snurrar i min väns huvud nu !? 18 år. Det är grejer det. Jag minns tydligt när jag fyllde 18. Visst var det kul men det var ingen större grej kändes det som men det kanske beror på att jag hade sån dum inställning. Jag ville ju inte bli vuxen. Jag är inte redo så är det bara. Jag vill leva livet och se världen. Näst nästa gång jag fyller är jag ju fasen inte tonåring längre. Det känns hårt kan jag lova ;) Men jag tar det som det kommer. Jag drömmer om att bli en ung mamma iallafall. I mina ögon är det fel att skaffa barn för sent för jag tycker alla ska få samma möjlighet att ha en mamma och pappa tills man är minst 20 år. Utan min föräldrar skulle jag aldrig stå ut. Jag står dem väldigt nära och jag är så glad att jag har dem<3

image1611

Jag vet inte om jag ska gå ut imon ;S Det var länge sen sisst och det är ju Fredag men Frida, dunka mig gul och blå är på Centrum och sjunger. Hon är ingen höjdare direkt. Sen är jag rädd också att jag kommer göra något dumt. Kanske lika bra att stanna hemma och sätta sig framför Idol istället. I vilket fall så ska jag till my man imon. Äntligen säger jag bara. Fasen vad jag har saknat Orre borre ^^ Att rida är livet. Finns knappast något bättre. Lite synd bara att jag fann det intresset 18 år efter haha. Jag känner att jag har missat en del men vad gör det när jag har hela livet framför mig? :) Från en trogen fotbollstjeje gick jag till hästtjej.   

Ni som ska på halloween party i helgen kanske får insepration av det här. Sexiigt värre ^^ Lite väl kanske mycket playboy aktigt men den som vågar kommer få mycket uppmärksamhet ;)

image1612



image1613


image1614


Den vita dräkten fick mig lite på fall men det kanske beror på att tjejen ser inte ut att ha silisar och den ser sådär oskuldsött ut :) Eller vad säger ni?

Något som jag har fastnas hårt för är ruktiga skjotor och kjolar. Nästa gång jag åker till stan tänkte jag spana in en ruktig kortkort kjol. Näe nu ska jag krypa ner under täcket och sätta på en bra film :) 

Kändisar som följer rut trenden . .
image1615

Vi hörs :) Puss & kram Lovisa.

Kommentarer
Postat av: E

När kommer nästa sex-inlägg?

2007-11-01 @ 16:16:55
Postat av: c

jag ska vara kanin :P haha. dock inte lika utamnande :P

2007-11-01 @ 17:27:11
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: mojsan

jag tyckte om den svarta :)

2007-11-01 @ 20:37:43
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååh jag älskar "katten"!! Var har du hittat dom!? :)

2007-11-01 @ 23:35:47
URL: http://jennyandthecity.blogg.se
Postat av: Lovisa

E. Den som väntar på något väntar alltid för länge ;) Men vet du? Jag tänkte skriva idag faktiskt om hur man får fart på sexlivet som jag har läst genom tidingar och lite erfarenhet så missa inte det ;)

2007-11-02 @ 11:01:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: sophia

hatar att jkpg inte har några bra ställen dit man kan gå istället för centrum där ALLA är..

2007-11-02 @ 16:09:17
URL: http://sophiavcj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0