Åhlalalala... Borta bra men här trvis jag bäst. I am back ;)

Älsklingar eller rättare sagt snyggingar ;) Jag har redan bestämt mig för att jag är redo. Det räckte med två dagar i min underbara klass som gav mig så mycket enormt kraft. Bara för det finns en idoit så ska han inte få förstöra för andra sen kan jag säga att jag skiter i han totalt nu. Yes, jag är INTE rädd längre.

Sist jag var hos min pyskolog fick jag stenar i öronen & sen tryckte hon in nålar för att få fast dem och fasen vad ont det gjorde när hon satt dit dem men nu när jag haft dem sen tisdags har jag aldrig mått bättre. Varje gång jag mår dåligt så trycker jag på dem så blir allt genast bättre. Det är en kinesk behandling och det kallas ohrapunktur (stavade jag rätt nu hmmm?;)). Iallafall så är det super bra till er alla som mår dåligt. Den behandlingen har hjälpt mig enormt :)

Jag försökte klippa ur denna bilden pga av att ni skulle slippa se cp handen men det sket sig ;P Jag tänkte bara visa alla, kolla hur stort jag kan lé när jag mår bra. That is me! Go och glad kexchocklad ni vet ;)

image1351

På köpet ser ni gårdagens outfit ;)

Förresten välkommen till min nya och glada positvia blogg. Här skänker jag massor av lycka till er ♥

Kommentarer
Postat av: gabbi

så glad jag e att du e tebax igen! jag älskar o läsa din blogg...du e helt underbar lovisa! o e extra glad att du mår bra igen...du e så vacker måste jag säga ! ha de bra kram

2007-10-12 @ 15:43:57
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Becca

Jag är så glad att du är glad och tillbaks i skolan :) Synd bara att du är sjuk men hoppas på att få se dig på måndag :)
Har inte vart hos syon men ska väl gå dit på måndag ^^
Men du får ha en bra helg och krya på dig gumman !
Du betyder ! (L)

2007-10-12 @ 16:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0