Bättre sent än aldrig ;)

Tjenare snyggingar =)

image1411

Såhär snygg var jag igår ;) Kan ni se vart jag befinner mig någonstans? Hell yeah ^^ I ett stall, "vårat" stall rättare sagt för min super söta syrra tävlade idag men tyvärr gick det inte hela vägen för att få rosetten men vad gör det när hon är en stjärna <3

image1412

Jag måste säga att rida är det bland de bästa jag någonsin gjort. Det är sådan härlig känsla när man väl sitter på hästen. All ånegst och allt bara släpper. Jag funderar starkt mer och mer börja i en ridskola för nybörjare som jag är. Fast mamma börjar lära upp mig lite smått på våran älskade orient. Är han inte fin?

Me and my man <3
image1413   image1414 

Såhär fin var han innan min syrra hade börjat tävla med han och massor av beundrar har han också..

image1415

Något som är ett stort minus är att jag är så förskyld och halsen värker som bara den. Jag har haft det från och till i några veckor nu. Som tur är ska jag få komma till en läkare innan skolan börjar sen måste jag plugga massor för imon har jag mitt so-prov. Stress, stress och åter stress. Det är igentligen inte så konstigt att så många ungdomar mår som de mår när man har så många krav att leva upp till. Iallfall jag. Jag sätter alltid stora krav på mig och tillslut orkar man inte så jag ska ta lite i taget från och med nu ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen ;) dudo  

<3

Kommentarer
Postat av: ida

krya på dej, och jätte fin häst. :)

2007-10-15 @ 12:46:07
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0