Dåligt, bättre

Nu har tankat flygit upp sådär igen.. Jag är världens grubblare och jag vet att det inte är bra men tackar gud varje dag för att jag fick träffa en sån underbar pyskolog. Idag är det en sån där jobbig dag =/ Jag vaknade med ett mörkt moln över mig men jag försökte så gott det går. Jag drog ner mig i skiten igen men jag har insett att detta är mitt sätt att komma ur det och ingen kan säga till mig hur jag ska göra men jag är så tacksam och glad för all stöd jag får. En sak är säker att allt är mycket bättre än det någonsin varit för jag har hittat mig själv. Jag har insett också att alla kan inte älska mig. It not to be mean.. Fast de flesta gillar mig ändå vem kan inte motså? haha i just kidding ;P Jag ska ta och gå ut på min promenad nu för att rensa tankarna. 

hehe nu börjar solen lysa upp med. Ännu ett tecken ;) I love you mum <3

image1436

Du & jag. Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: My

vilken härlig bild

2007-10-16 @ 11:39:22
URL: http://sweetiie87.blogg.se
Postat av: Lovisa

I know :) Den är UNDERBAR det var därför jag tog den från snuttan ;) Hoppas det är lungt om du läser detta* Ha en lovley day :)

2007-10-16 @ 11:45:39
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: gabbi

det går inte att låta bli o gilla dej....du e underbar på alla sätt vännen...hoppas du mår bättre =)

2007-10-16 @ 13:26:03
URL: http://gabbilicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0