En kamra i ett kylskåp ?

Gues what? Jag har hittat min karma :) Hurra! men ni kan aldig ana vad jag hittade den. Det är knappt att jag vågar säga det.. Jag kan säga en ledtråd. Man brukar ha matvaror där och nu undrar ni säkert vad tusan gör den där då.. Det är ännu en gåta. Here we go..

Spana inte in mitt förförlägliga hår nu eller mitt osminkade ansiktet. haha Bad day har alla ;P 
image1295

  

Vad tycker ni om dagens outfit?

Nu ska jag plugga gärnet tills andra venyen börjar. Det har gett mig fan på..


Pussar och massor av kramar till er <3
 

Kommentarer
Postat av: Fia

JA det löser sig säkert för oss båda..tror man måste välja antingen eller och sen får man jobba på saken tills man är nöjd och trivs.Ha det bra

2007-10-01 @ 19:09:20
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0