En mil. Det var som sjutton!

God dag världen =)

image1462


Ojojoj jag känner mig riktigt stolt kan jag tala om. Nästan en mil gick vi och fast det sved och jag frös som en gris klagade jag inte en ända gång hehe. Ibörjan var jag helt slut pga av alla backar men sen gick det fint. Haha bara för jag har sån skön klass <3 Går runt i kalsingar och vill att man ska ta på deras röv eller visa sin. Hmm nu vet becca också vem som har störst. Tolka inte detta fel nu bara ;) Man fick sig en hel del skratt iallafall. Och självklart fick kamran hänga med men det var inte jag som tog korten utan my firend Becca <3


    


   


& fotgrafen är då sötnosen becca ;P


Så fort jag kom hem slängde jag mig i soffan med en filt framför en brasa. Aaah vad frusen jag är men det värsta är med att jag måse plugga för imon har jag prov igen. I dont like it :) Men övning ger färdighet och jag förtjänar denna påse efter allt idag så det ska blir underbart att få krypa ner i ens säng..

Här är beviset. Jag försöker vara glad men man ser ju hur mina ögon "hänger" ;P Fast motion är bra och det ska jag vara glad över att jag har fått det på skoltid.. Det är inte alla som får det mohahahaha :P

image1479

Hoppas att ni haft en bra dag. Puss & kram <3

Kommentarer
Postat av: Becca

jag snor dom bilderna nu :D

2007-10-18 @ 19:01:05
Postat av: Lovisa

Men det är inte alla gumman bara så du vet ;P

2007-10-18 @ 19:02:27
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sandra

mohahaha jag är en liten tjockis som fettar i mig kex ;)

2007-10-18 @ 22:12:03
Postat av: Lovisa

haha tjockis. det var det värsta. Du är en snutta som njuter av ditt kex haha ;)

2007-10-20 @ 11:49:30
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0