FN - dagen

God morgon =) Sovit gott? Det hoppas jag innerligt att ni har.

image1557

Det får bli en bild i repris för den visar att jag vaknade med ett leende ;)

Som ni alla kanske redan vet i detta laget så är det FN dagen idag. Jag har nydligen haft prov om FN och vad de gör och vilktiga mål de stärvar efter här i livet ;) Så jag kan förklara lite för er alla som är intreserrad.

♥ Visste ni att 25 miljoner människor är på flykt just nu. 25 miljoner. Det är svårt att förstå hur många det är igentligen.
FN står för förenta nationera. De kom till 24 Oktober 1945 efter andra världkriget.
♥ De deras mål är förhindra krig och vem vill inte förhindra det?  Deras hjärta är gjord av ren guld och hjälper alla som har det svårt.


Kort och gott. Jag hoppas nu att ni förstår vad de gör och deras arbete är en stor guldstjärna ;)

Därför tycker jag vi ska hedra dem. Jag gör det på mitt sätt och det blir att ha en tyst minut och kolla upp mot himlen och skänker världens varmaste kramen till alla där ute <3

Nu ska jag genast får mig lite frukost. Ha de lovlie så ses vi snart igen och kom ihåg vad jag sa haha ;)

Puss & Kram. Lovisa <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

fin du är =)

2007-10-25 @ 21:39:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0