Guys, hur ni ska klä er.

image1565

Jag vet att har en hel del killar som läser min blogg och det är enormt kul att ni gör ska ni veta ;) Oftas blir det att jag ger råd till tjejer men jag glömmer icke er guys så nu tänkte jag köra ett inlägg only for guys.

Tyvärr är jag rätt så ytlig och Becca är det med haha ;) När jag frågade henne vad som var ganska viktigt hos killarna så fick jag som svar är det hur de klär sig och jag kan inte annat hålla med om. Visst det inre som de har innanför pannbennet är nästan allt men utssendet säger en hel del med. Jag faller pladask för killar med utländskt utseende och bruna ögon med hängiga byxor. Guys, vad ni än gör, kör inte med för tajta byxor. Det är ingen hit i många ögon men om du känner att det är du so go for it. Det finns knappt något sexigare när en kille vet han själv ser bra ut för då strålar det om dem. Men det finns en gräns. Men självkänsla och självförtroende är viktigt och kom ihåg att ni är så bra som ni är. Alla är unika på sina sätt. Nog med tjöt. Jag tänkte vissa er lite insperation för vad jag tycker är snyggt. Visst smaken är som baken ;) Innan tyckte jag hiphopare hade den snyggaste stil sen var det raggare och nu är det modevetna killar eller när de kör sitt eget race med hängida byxor. Åhh jag smälter.

Nog med tjöt ;) Här kan ni få lite insperation. 

Detta är så rätt. Rutig skjorta och upp knäppt. Under är det en t-shirt
och byxorna är inte för stora och inte för tajta. Het hetare hetast ;)

image1558

Eller har ni skjortan såhär . .
image1559

Trashy och mössa är grymt snyggt.
image1560

So simpely men ändå hett. Satsa på ett enkelt bas linne och snygg jacka och jenas till.
Så var det klart och du kommer vara stans snygging ;P

image1561

Jag älskar skinnjackor så det är ett måste i mina ögon. . Jenas med hål i är också ett plus ;)
image1562

Gubbe stilen. Sicken mama. Han vet vad stil är ;)
image1563

Sist men inte minst. Snygga kavjer är omotståndliga ;)
image1564


Hoppas att ni allt fick lite insperation ;)
Massor av kramar till er alla <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman gumman!! Fan vad jag saknar dig=(. Vi har ju ej setts på länge nu=(

2007-10-24 @ 09:45:35
Postat av: ida

nej tyvär inte :/ :D

2007-10-24 @ 15:12:34
URL: http://iidaaberg.blogg.se
Postat av: Anonym

ta detta hur du vill. men det ser ut som du har någon hudsjukdom. köp mer täckande foundation. blir sur när jag ser dig , för du kan bli skitsnygg.

2007-10-25 @ 18:08:49
Postat av: hannah

killen högst upp i rutigt var hus snygg som helst! Med världens hetaste klädstil, bäst var nog solglasögonen.

2007-10-30 @ 14:22:32
URL: http://ensoetlitenflicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0