Hmmmmm

Vad är det för jävla sätt igentligen? Jag blir så arg på sånt. Gång på gång ställer man en fråga och icke kommer det något svar och ibland kan jag få hur många komentarer som helst och då är det svårt, men jag tar mig alltid tid till det för att alla ska bli nöjda. Vissa sikter totalt i än och sånt tycker jag är dålig stil. Skärpning för tusan och så gör ni inte mig arg på köpet hihi men ni ska veta att det är svårt att få mig arg eller så är det kanske jag som bara är så fruktansvärt trött hehe ;P men.. 

Har ni också råkat ut för det dialemat? Hmmm


Här får ni se hur kära kändisarna har åldras genom de sista månaderna.

Då    &     NU

Beyonce har fått sig ett klipp och nyare färg.. Om jag ska vara ärlig såg hon
bättre ut förr. Så detta är en fett diss i mina ögon.
image1481

Sienna. Huh jag kan inte ens tänka tanken att hon ser ut sådär..
Ser ut som ngon satt en golvmopp på hennes huvud.
image1482

Kate. NU har hon klippt lugg men jag säger old kate kom tillbaka tack ;) 
image1483

Sarah michelle geller. Hmm kan det vara hennes mamma som förebild?
image1484

Paris Hilton. Från 25 år till 35 kanske? Men på något sätt klär det henne.
image1485

Micha barton. Vad i helvete har du gjort? Usch , usch.
image1486

Kelly Clarksson. Blond hon ska hon vara. Helt klart ;P
image1487

Sarah Jessica Parker. En skönhet klär i allt..
image1488

Ashlee simpson. Hon är så snygg i allt. Till och med i page. Det ni ;)
image1489

Carmen Electra. Från sexig figur till en mamma figur. Bad bad bad!
image1490


Vad tycker ni om deras makeover? ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Carmen, Sienna och Micha var väl ändå hemskast!

2007-10-19 @ 14:35:31
Postat av: Lovisa

haha ahh det kan man säga ja ;)

2007-10-20 @ 11:50:26
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0