Inget mer kaffe tack ;)

image1394

Ja må hon leva ja må hon leva. Nu har min farmor blivit gammal hehe ;) Nära jag skojar bara med dig farmor. Du vet att du är den bästa <3 Jag fick också reda på med hela min släkt följer min blogg så det gäller att jag skärper mig haha inte en chans att jag tänker ändra på mig för det. Jag kör mitt eget race pga av att jag vet att de älskar mig för den jag ÄR :)

Min snygga farfar välkommar oss med denna blick haha ;P
image1400


   
   

image1395

Detta syndromet så jäkla typiskt. När man ser ut som värst stöter man på alla som verkligen inte vill ska se än men ett leénde gör människor vackra...

Mitt i allt fick jag för mig att jag skulle smaka på kaffe och min min säger allt ;)

 

Så Kaffe är långt ifrån tio poängare för mig. Jag håller till cola istället ^^

Dricker ni kaffe?


Uppdate. .

Hur sjukt är inte detta då? Jag finner inga ord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0