Le så blir allt bra.

image1370

hehe vet ni? Vad jag har insett. Att jag är inte är någon modell och är långt ifrån vackraste på jorden men vacker är jag allt och har ögon som bara lyser och ett leende som smittar. Jag har en charm som många människor saknar och jag älskar att få att människor att skratta och när jag har suttit att tittat på de korten jag har tagit de närmaste dagarna så are i back. Detta är me :) Det har kännts länge som någon tagit över min kropp och jag ler varje gång jag kollar mig i speglen. Jag är lycklig och nu kan inget dra ner mig. haha och Simon ska vara glad för att han har mig fast det vet jag att han är det (A) Men jag är världens lyckligaste för jag har han efter allt jag har gjort. Jag har betet mig som ett as och som en rumpnisse men det var då. Det är nu som gäller gott folk ;) Trevlig helg på er ♥ 

image1371 
Underbara kärlek <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

vad söt du är =) du är VACKER!! både på in o utsidan, tro inget annat!
krma

2007-10-12 @ 19:00:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sarah

oh! den bilden på dig var fin.. välkommen tillbaka till bloggandet!

2007-10-12 @ 19:36:35
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0