Lets talk about sex

image1343

Hellu swetties. Igentligen borde jag plugga men jag stannar hellre hos er och nu ska vi njuta lite om ämnet sex again :) Jag ska försöka blogga minst fyra gånger i veckan om det. Det låter väl bra ? ^^


Idag tänkte jag prata om One night stand.



Och jag kan säga direkt innan jag börjar att det har jag knappt någon erfarenhet av det. Jag tänker inte blotta ut mig helt här på bloggen för det finns ju något som heter privatliv och anoyom är jag icke i detta fall men jag ska göra så gott det går.

image1346


Själv tycker jag one night stand ställer till bara massa problem. Iallafall för mig. För jag kan knappt ha sex om jag inte är kär i personen. Det går bara inte. Jag har själv haft det en gång och den gången var dålig. Inget stämde och när jag vaknade fick jag panik. Jag bara drog och sa inte ett skit för jag skämdes så. Detta var inte heller någon kille som jag hade raggat upp på krogen utan det var en kille jag kände ett bra tag. Jag förstår mig inte på vad man ser för njutning med sex att suppa skallen av sig sen gå ut på krogen och ragga på någon ops så ligger man där i sängen och inte vem det är som ligger brevid än. Jag skulle kännt mig riktig billig om jag ska vara ärlig. För i mina ögon är det kärlek som gäller i det utan inte bara en njutning. No love no sex. So simpel är det ;) 

Det finns säkert många där ut som tycker det är kanon att ligga runt och jag vet i vissa killars fall att de skriver ner och dömer tjejen. Så lågt hoppas jag inte ni är mina söta läsare ;) 


image1345

I will allways love you . .

Har ni haft one night stand någon gång och hur var det ?   


<3

Kommentarer
Postat av: gabbi

jo jag har haft de en gång...o det var just den killen som tog min oskuld också...jag var en idiot kan man säga! han var otroligt snygg o det var de jag föll för! träffade honom på en fest o ja...det slutade med one night stand...nått som jag verkligen ångrar nu efter...för jag fick reda på en massa om honom efter jag hade haft de med honom...att han hade blivit anmäld för våldtäkt 2 ggr innan...o även att en av mina närmsta vänner hade blivit av med sin oskuld med honom med =( han visade sej vara en riktig sjuk typ...o det värsta var att han ljög om sin ålder oxå! han sa att han va 22 när han i själva verket var 29...men han såg väldigt ung ut...så nu fattar ni väl kanske att jag e typ helt äcklad när jag tänker på att en sån sjuk typ tog min oskuld =(

2007-10-04 @ 08:52:18
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: c

det värsta är dom som tror att man är sån, när man inte är det. tvärs emot. jag är inte sån. har aldrig följt med någon jag inte känner hem från krogen. nummer har jag bytt. men där går min gräns.. :P

2007-10-04 @ 20:29:05
URL: http://cecildahlg.blogg.se
Postat av: erika

jag har haft det. tycker om din blogg. du borde läsa min :D och kommentera lite sådärå.. det är ju inga som gör det! :o

2007-10-07 @ 23:32:28
URL: http://erikasalomonsson.blogg.se
Postat av: anna

jag pallar inte heller one night stand ,
jag blir typ äcklad dagen efter :S

2008-03-24 @ 11:55:52
URL: http://mjaauuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0