Lite smink snack ;)

image1592

När jag ser denna bilden måste jag berätta att jag trvis bäst och känner mig snyggast i mina lösögonfransar. Jag måste genast iväg och köpa ett par nya för de gamla är helt "utslitna" eller vad man ska säga ;) Det är ett hett tips om tycker sina är för små. I mitt fal fick jag detta tips när jag åkte på make upp krysning. Jag har alltid stört mig på att mina under franser är längre än dem där uppe. Det ska ju vara tvärtom!? Det är lätt som en plätt att sätta dit dem. Såhär ser det ut när jag väl har dem ;)





Såhär trollar du bort tråkig hy . .


image1594




Den gyllenbruna sommarhyn är som bortblåst. Nu börjar mörka ringar under ögonen och röda partier smyga sig fram. Då gäller det att investera i en bra concealer. Med rätt trollspö till penna så kan du få den där felfria hyn du drömt om.

Hur bra låter inte detta då?

Jag ska genast ut på jakt efter en bra concealer!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Gumman Helnena Rubenstien har en jättebra concealer!!

2007-10-31 @ 18:49:06
Postat av: gabbi

nope, kärlek e nog det värsta som finns! vill nog aldrig mera bli kär igen =(

2007-10-31 @ 19:22:22
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Lisa

Hoppas att du kan ta till dig konstruktiv kritik, detta säger jag inte föratt vara elak men lösögonfraksarna ser för taskiga ut, jag har själv jättekorta fransar men en hel fransrad med fejk ser bara transigt ut, pröva att böja alla fransar, och klipp loss några få små och sätt längst ut på ögat, sen mascara, sååååå mycket naturligare.

2007-10-31 @ 23:43:44
URL: http://dolcevita.blogg.se
Postat av: Anonym

"Såhär trollar du bort tråkig hy" varför lär du dig inte bara o trolla på feeeeet hy så man slipper bli äcklad när man ser dig

2007-11-01 @ 06:46:30
Postat av: Lovisa

Sluta att kolla på mig om du stör dig så hårt ;) Ska det vara så svårt?

2007-11-01 @ 10:17:57
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0