Miss . . .

image1551

Visste ni att det nydligen har vatt modegala i Albert hall i London och en som inte missade den vad hon själv. Miss Silverstedt och henns klänning är en annan femma ;) Min tvilling som vissa säger hehe ;P

Iallafall är jag trött på den posen som alla kör på så jag gjorde min egna idag. Se och lär ;) Såhär såg jag ut idag. Here we go..

image1552

Kortkort jenaskjol Fornania
♥ Leggins Kapphal
♥ Halsband Indiska
♥ Satinjacka Hm
♥ Linne Glamour
♥ Stövlar Skopunkten

Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Becca

Japp klart att jag hittade henne :)
Hittade ett par snygga stövlar med som jag ska köpa imorgon :) Men det får du se imorgon på bloggen för lägger nog ut en bild :) Och jag längtar tills imon när jag ska köpa mobilen :D :D :D :D
Jaa usch plugg är det som gäller imon och städa ska jag göra så blir mamma glad :)
Vi kan ju typ ta en fika elr ngt nån dag sen efter skolan ? Det skulle vara mysigt å typ några mera tjejer eller va säger du ? :)(K)

2007-10-23 @ 19:48:28
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se
Postat av: ida

jätte snyggt, älskar dina stövlar. :)

ha det bra, kram

2007-10-23 @ 19:55:19
URL: http://iidaaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0