Sexiga underkläder för de större

Detta var kul att se kan jag lova. Vissa människor har så många fördomar mot "att det är bara så där pinsamla som är modeller". Såhär ser ni en som är lite mullig. Snarare naturlig och en riktig porris är hon med för den delen ;)

image1335image1332
  


image1333image1334

 Jag vet en som skulle vara glad om jag skaffade mig en sån här dräkt. På något sätt tycker jag den vad super söt. Jag tror det är rosetten på baken som gör det där lilla extra ;)

Sexiga underkläder för "normala" människor och de som är lite större.


Do you like it?

Kommentarer
Postat av: Fia

Den första modellen är ju smal medans den andra är mullig/tjock..enligt mig iaf..men båda var fina=)

2007-10-03 @ 17:24:58
URL: http://zophiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0