Sju sanningar om mig själv

Glömde ju att säga: God morgon på er =)

Jag är så tråkig idag så jag hakar också på trenden att skriva sju sanningar om mig själv ;)

image1569


1. Jag är lite paronid av mig. När jag är ute själv och när det är mörkt får jag för mig att det står någon bakom hörnet eller att någon följer efter mig. Jag känner mig aldrig trygg när jag är ute själv och det är hemskt att man ska behöva känna så ;P

2. När jag var 13 år och gick på högstadiet gick vi alltid upp till en affär på rasterna och snattade godis. På det sättet trodde man skulle få respekt. Ahh vad dum man var och alla har vi varit fjortis.

3. När jag var liten var jag så fruktansvärt elak mot min lillebror. Jag kunde slå han utan någon anledning. Om jag ska vara ärlig skäms jag över det i dag. Jag tror avundsjuka låg i detta fall ;P Jag skulle aldrig slå han idag för han är verkligen världens bästa.  

4. Jag har snott pengar av min pappa och av dem köpte jag sprit. Som straff fick jag inte barnbidraget på ett halv år nästan och jag fick sotta rejält för det. Både att tilliten försvann m.m Jag tycker det var rätt åt mig och idag skulle jag aldrig göra något sånt. En tjuv är jag inte. Men desperat fjortis var jag.

5. Min stora last är chocklad & böner. Jag kan till och med att äta böner som godis ;)

6. Jag fullkomligt älskar att göra andra glada och jag bjuder otroligt mycket på mig själv.

7. När jag var liten lekte jag alltid hos mamma att jag jobbade på ett apotekt. Jag körde excel programmet på datorn och tog mammas gamla medicin burkar. Det var min stora dröm att jobba på ett apotek men det har runnit ur sanden för längesen men jag såg otroligt mycket upp på dem som jobbade där. För jag såg ibland hur medicinen påverkade mamma och ibland var hon så glad hehe ;P Minnen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0