Skinnjacka till salu

God morgon era sötnosar . .

image1380

Jag har nyss gottat i mig en snabbis frukost som bestod av yoghurt med massor skivade banan där efter häller man i kanel och socker. Yummie så är allt klart ;P Och mätt är det sista ord man blir ;)

Idag fyller min älskade farmor så stort grattis till henne. All kärlek och respekt to her <3 Så snart ska jag iväg och träffa tjocka släkten hehe Jag har en underbar sådan så det blir no problems. 

image1388


Nu har jag bestämt mig för med att sälja min underbara bruna skinnjacka som är i äkta skinn. Jag köpte den på Veromoda för ungefär två månader sen och den kostar 800 kr och jag såg att de säljer fortfarande dem men de små storlekerna är slut så tur att jag har en sådan kvar då ;) Min är i storlek S och jag tänkte sätta utgångspris 600 kr pga av den är helt ny och jag har bara använt den max 5 gånger. Nu kanske ni undrar varför jag säljer den? Jag känner att det räcker med två skinnjackor och sen är det brist på pengar till vintern och det är bättre den är hos någon som behöver den än hos mig där får hänga med och då. Ibland har man för mycket av saker och ting. Är du intreserad av köpa den? så hojta till ;) (Bättre bilderpå jackan kommer senare!)

      

image1389

När jag är ändå i gång måste jag tipsa er om en super bra grej som jag brukar ha när jag sminkar mig och det är denna underbara Sun kissed face cream som kommer från serien Aco och som finns att köpa på aptoket för 80 kr. I vanliga fall har jag ganska torr och fet hy och den gör så att huden blir brunare pga av det är lätt brun utan och sol i den och man blir långt ifrån Orange.. Sen innehåller den också en hel del näring som huden behöver för att den ska må bra. Såhär ljus var jag innan jag började använda och såhär är det efter..

Före:                  Efter:
 &

Ni ser ju skillnaden girls and boys ;)


Nu måste jag pysa så ha en lovley lördag så hörs vi senare :)
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag! :)

2007-10-13 @ 11:42:30
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag är intersserad gumman jag köper den gärna av dig hahahaha:d jaaaagg villll ha den:D

2007-10-13 @ 14:56:08
Postat av: Lovisa

men nu har du ju ångrat dig :(

2007-10-13 @ 19:16:08
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

HALLÅ, MSN?

2007-10-15 @ 17:01:07
Postat av: Lovisa

Varför vill du ha min msn? ;P

2007-10-15 @ 17:03:08
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Anonym

Aja, skitsamma.

2007-10-15 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0