Tajlalalalala ;P

Ni har väl inte missat att man ska ställa om klockan inatt? hehe Klockan är ju bara för tusan nio ;P

image1568

Jag sov inte bra inatt om jag ska vara ärlig. Det var som pusselbitar rabblade upp i min hjärna men jag vet att det behövs för att jag ska kunna må bättre. Jag vet att S kompisar läser min blogg och om dem tycker den är bra så är det bara kul att de vill hänga med på mitt bloggäventyr men något jag ogillar är när man rapoterar. Lovisa skrev det och kände så. Bloggen är som en dagbok för mig för att kunna må bättre och jag vet att vissa saker man känner för stunden kan tolkas fel. Jag ska inte tänka en extra gång när jag skriver utan fyra. Sen när jag började blogga har det uppskappat mycket konflikter men samtidigt vinner all värme och kärlek som jag får. Ni är underbara mina bloggläsare och jag är glad för att ni vill följa min resa genom denna orättvisa, grymma men samtidigt underbara värld. 

Det är alltid tvås fel när det krashar. Och en sak jag vill säga med att man lär sig av mina misstag och jag är glad över det jag går igenom för ju starkare blir jag. Jag tackar gudarna varje dag för att jag har det livet jag har. Men framförallt att jag har sån underbar familj & vänner. Nu gråter jag av lycka igen haha jag är knasig jag men jag har en annan syn på livet och andra mål sen dag mamma försvann. Den dagen dog min kärlek också till han. 

Detta är sista gången jag nämmer S i min blogg. Allt jag kan säga är tack för den fina tiden vi fick. Du fick mig att hitta mig själv och det är jag evighet tacksam för <3

Nu är jag redo att möta världens killlar. Ojojoj vad det ska dejtas ;) I just kidding. Kärleken kommer ligga på is ett bra tag framöver fast man ska aldrig säga aldrig.

Som jag brukar säga. Mitt liv är som en bok. Efter varje krash och förlust går jag vidare till nästa kaptiell och siktar jag högt och framåt.

Världens varmaste kram till er alla där ute <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hoppas det går bra nu!

2007-10-28 @ 09:57:29
Postat av: Lovisa

Tack för att du säger så :) jag vet att det kommer gå bra nästa gång. Det gäller ju tro,hopp & kärlek =)

2007-10-28 @ 10:32:51
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sandra

är du inte tsm med honom längre ? :O

2007-10-29 @ 23:44:37
Postat av: Lovisa

Nej det är vi inte. Vi har gått varsin väg och det är vi båda som har kommit fram till det =/

2007-10-30 @ 09:06:30
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0