Vilken dag ;P

God kväll världen =)

image1545

Det är inte min dag idag om säger så ;) Det hela började när jag och Becca skulle lämna in hennes jäkla telefon. Fasen vilken service elgantien har alltså. Det hela tog en timme för dem att fixa ett presentkort. Med snabba och raskande steg går jag bort till min pyskolog och när jag äntligen är framme får jag veta att hon har gått för dagen. Vad är det för stil igentligen? Hon hade råkat glömt bort. När man behöver som henne som mest glömmer hon än.. Hmm good or not ;P Med ilska inom mig springer jag till bussen och påvägen dit snubblar på ett jävla bananskal och ett gäng ungar börjar as garva och mitt i allt åker bussen förbi mig när jag sitter på min rumpa. Jag försöker hinna ikapp den men den bara åker iväg och där får jag stå i en timme och vänta på nästa och tror ni det är fel på den bussen så den kommer inte men efter två timmar är jag hemma. Varför bor jag i Jönköping för?


Kan man ha mer oflyt?.. Tror knappast det. Lika bra att jag går dör. Usch hatar såna här dagar =/


Puss på er sötnosar & förresten jag ber hemskt så mycket om ursäkt för mina stavfel och ja, jag har dyslexsi men ingen grov sådan eller något som hindrar mig att skriva en bok ;)

Kommentarer
Postat av: gabbi

det e väl inget fel med att ha dyslexi heller...det e ju inte ditt fel...så sluta va så himla taskiga! tänk om ni hade dyslexi o folk skulle påpeka de hela tiden...det e inte schysst...man förstår visst va det står =) ha de bra lovisa

2007-10-23 @ 18:39:11
URL: http://gabbilicious.blogg.se
Postat av: Lovisa

Åååh vad jag gillar dig alltså =) You ROCK!

2007-10-23 @ 18:40:39
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Becca

vilken otur du hade lovve , de va ju inte bra.. men kan hålla med dig om att vilken jävla service fy fan va dåligt att vi fick vänta sålänge :/ han tog säkert kaffepaus å allt ;)
vi ses imon , puss å hej :)

2007-10-23 @ 19:28:21
URL: http://RebeccaLindahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0