9000 åt helvete

Jag får nästan lite ångest när jag känner hur mycket pengar jag har slösat ut denna månaden. Närmare 9000 kr.. Det är ju sjukt och inget av dem har gått till välgörenhet men det blir lätt att ögonen fastnar på 2 par linnen för 199 kr och när man raffsar åt sig en del så blir det mycket i slutändan.. Nu ska pengarna räcka en resa över helgen till my baby sen blir jag pank..Eller rättare sagt det blir budget ekonomi igen.. Nog med det ;) Nästa gång ska jag se över alla mina utgifter istället.. Just det. Jag måste tipsa er om världens bästa pryl när kylan kommer. Klöver Vasleine.. Det är det bästa som finns för mina torra läppar och fötter.. Jag älskar det och priset för en bruk är bara ynka 20 kr. Kan de bli bättre? Knappast..

image1246

Har ni shoppat mycket i sommar?

Kommentarer
Postat av: izzabelle,

oja! mktmkt

2007-09-23 @ 15:38:51
URL: http://izzabelle.blogg.se
Postat av: linda

men ja! vaseline är det absolut bästa!

2007-09-24 @ 14:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0