Är du drömkvinnan ?

Inte många timmars sömn här inte men jag ska snart krypa ner i täcket igen och kolla på: Se upp för dårarna som min söstate bror har fixat :) Men äsch jag blev genast på bättre humör när jag hittade detta hehe ;P


Hon ska vara blond, ha höga klackar och dofta gott.

Så ser den svenska idealkvinnan ut - enligt den svenske mannen.

Är du kvinna, har långt, rakt och blont hår, blåa ögon och en kurvig figur?

Grattis, då är du nog perfekt - för en svensk man.

Grattis till mig då haha ;P


image1090

Carolina gynning är en kvinna med allt ;)
Jag förstår killarna kan jag säga.


Kommentarer
Postat av: mojsan

Jag är kvinna, har långt, halvlockigt och brunt hår, blåa ögon och en kurvig figur!
Haha, bara håret som inte stämmer in ;)

2007-09-10 @ 17:04:49
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0