Bajs också

Allt detta tankade gör än galen, allt detta tankande får än att sjunka. Det får än skrika, komma tårar just bara för en tanke. Det är så drygt att tankar kan ha sån makt över mitt liv.. Tålamod var det som gällde.. Ahhh :( Allt i det onda finns det något gott det är att jag börjar känna mig hel. Precis hel och inte halv ;) Mamma tog en del av mig när hon tog sin egna väg till himlen.. Älskade mamma vad jag saknar dig.. Det går inte en minut innan du finns i mina tankar och i min bror. Han är så stark men jag vet att han kommer rasa en dag och allt är för dig. Får man känna hat? 

image1251

Idag blir det en dagens oufit kan jag lova ;P haha Fast först jag iväg och prata med min pyskolog sen blir det massor av plugg. Vi hörs senare runt 1-2 tiden... Tdololoooooooooo ;)

Kommentarer
Postat av: sophia

svar: jag jobbar på lindgården, ett äldreboende :)

2007-09-24 @ 10:13:23
URL: http://imfeelingthis.blogg.se
Postat av: Fia

Ja man får känna hat..iaf tycker jag det..sen beror det ju på om man gör något av sitt hat..DÅ gör man fel!Men känna får man..hur är det med anton egentligen? Hörde att han inte riktigt varit ledsen och haft den srog ni andra haft..hoppas det ordnar sig iaf=)

2007-09-24 @ 12:14:17
URL: http://zophiaa.blogg.se
Postat av: c

jag ska inte säga att jag förstår hur det känns, för det gör jag inte. har inte varit med om något sånt. men jag kan säga att jag förstår vad du känner. stackare <3

2007-09-24 @ 14:22:48
URL: http://cecildahlg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0