Dagens planer

Fan vad skumt vädret är idag... Ena stunden regnar det andra är det sol.. Jag har tagit mig i kragen idag och gick ut och på vägen köpte jag nya numret av Glamour.. Yesyes och med min lycka missade jag bussen med för jag tänkte gå runt rocksjön och gosh vad fin staden Jönköping är. Jag börjar mer och mer älskar naturen och uppskattar saker som jag aldrig har gjort förut.. När jag hade gått en bit kom en söt kille och frågade om jag rökte? Hell no och jag tänker inte ge något heller om jag hade det haft.. iallafall så följde han på en bit och började prata på. Seriöst, först trodde jag han var på rökt eller något för han betde sig konstigt ;S Vilka fördomar man kan ha ibland ;P But that is my new rocksjön friend haha ;) Mitt i allt inser jag med att det är bara två veckor tills jag äntligen får träffa min gammel gädda haha ;).. Jag tänker krama ihjäl honom kan jag lova och aldrig släppa taget.. Han är min egna dr phil och det kommer han alltid vara.. Here we go.. 

image1216 image1217

image1218

 

Vad tycker ni om dagens outfit?

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur sött som helst! Får jag fråga, hur lång är du? Du har en jättefin kropp iallafall!

2007-09-21 @ 18:50:12
Postat av: Lovisa

Jag är 179 cm lång :) Lång, i know ;) Men jag trvis utmärkt med min lång och skäms inte över att jag är så pass lång.

2007-09-21 @ 19:11:20
URL: http://hallonkyssar.blogg.se
Postat av: Sara

Jag tycker det är vackert att vara lång. Jag skulle gärna vara någon cm längre även fast jag är 1,72 :)

2007-09-22 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0