Detta är så fel

Dessa brudar.. De syns allt för ofta i media och oftas är det en och annan skandal de har lyckas haffsat åt sig.. Alla vet vilka de är och visst de får gå på ett och annat party men innerst inne undrar jag hur de mår?

Hur kul är det igentligen veta att gubbar sitter och runkar till ens bilder.. Hur kul är det att veta att hela världen vet hur man ser naken? Jag tycker det kan vara fint att vika ut sig om gör det på rätt sätt och håller för kroppen mad handuk så man inte ser allt.. 

image1126

And wannabesen som ser ut att komma driekt från skolan och gör allt för pengar..

image1127

Jag tycker det är tragiskt att fler och fler håller på med sånt och jag vet inte hur många gånger jag hört: Jag ångrar att jag vek ut mig.. Skräpning nu för tusan tjejer och vad rädd om det du har.

Vad anser du om utvik?
  

Kommentarer
Postat av: kim

Tack! vad glad man blir av såna kommentarer :) men ja, egentligen borde jag bara ha klackskor som du säger, men jag känner mig som en jätte då. ska försöka ändra på det :) ett annat problem dock, är att jag har så breda fötter, men det ska jag fan inte skylla på, innan det här året är slut ska jag ha mig ett par klackskor :D längden är ju inte direkt något man kan göra åt så det är ju lika bra att lära sig älska sig själv :D

2007-09-11 @ 18:44:33
URL: http://kimen.blogg.se
Postat av: SireOrion

Du va jag tycker om det?!?!? Jag fattar inte ens varför nån vill vika ut sig. JAg ser inte det sexiga i bilder. Om det ska va nåt så ska det hellst va det riktiga om man säger så. Eller va säger du? Kram Från MIG

2007-09-11 @ 19:06:51
Postat av: Anonym

Du va jag tycker om det?!?!? Jag fattar inte ens varför nån vill vika ut sig. JAg ser inte det sexiga i bilder. Om det ska va nåt så ska det hellst va det riktiga om man säger så. Eller va säger du? Kram Från MIG

2007-09-11 @ 19:07:27
URL: http://www.sireorion.blogg.se
Postat av: Axel Tomson

Jag blir äcklad av de här brudarna. Faktiskt.
- Axel Tomson
www.axeltomson.blogg.se

2007-09-11 @ 19:43:08
URL: http://axeltomson.blogg.se
Postat av: Elle

Inte det minsta sexigt/hett/whatever! Som du säger - handduken på, tack.
& hur fult det är med silikon, så brösten ser ut att spricka vilken sekund som helst, ska vi inte ens gå in på.

2007-09-11 @ 19:47:15
URL: http://hitme.blogg.se
Postat av: Lisa

Jag tycker att det är så fel med utvik:p så fel. Jag tycker så himla synd om tjejerna som håller på med sånt. dom ser så vackra ut men varför utvika sig fattar inte det. alla är vackra på olika sätt. även om man inte tycker det.
Lovisa min vän! Tack för att du finns i mitt liv!
Du är min bästa vän! Och det kommer du alltid förbli! pretty woman walking down the street, det är du lovisa hahaha du är en pretty woman.
Big love to you!

2007-09-11 @ 20:04:12
Postat av: iRiC

Jag tycker att folk får pyssla med precis vad de vill, så länge det inte skadar någon. Dock så tycker jag att det är ett skrämmande faktum att småtjejer nu för tiden vill bli "slitzbrudar" när de blir stora, och inte t.ex. sjuksköterskor som förr i världen...

2007-09-11 @ 20:12:38
URL: http://iric.blogg.se
Postat av: Helena

Var och en får gör som de vill för mig. Men tanken på att det sitter en massa gubbar och glor är ju uräcklig!Hoppas att din kväll är bra!

2007-09-11 @ 20:34:40
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en riktigt bra dag!

2007-09-12 @ 07:17:50
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad jag anser om utvik,,,det är välan up var o en om man vill gära det eller inte...många av dem får alltid så dumma stemplar på sig,,,hälften som står i median är oftast inte sant,,,median skriver bara det för att loka läsare,,,många av utviks modelerna är jätte gullig och hur smarta som helst,,,bara för man har stora bröst och blondin så skall man inte bliva dömd för det,,de som gör det är bara himla avisar själva,,, för det är inte många som får den tjanse som vågar att vika ut sig....men det är som sakt up till var och en vad det känner för att göra....Ha en bra onsdag...

2007-09-12 @ 08:36:15
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Aida

Dessa bimbosar har själva skapat sig ett rykte och stereotyp, det är klart man dömmer dem! Hur högt IQ har en människa egentligen som särar på benen i en tidning så att äckliga killar kan tillfredställa sig själva. Hur bra självkänsla har man då? Har man någon självrespekt överhuvudtaget? NEJ. Dessa brudar äcklar mig.

2007-09-12 @ 10:39:01
URL: http://starly.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag kan tycka endel "utvikningsbilder" är jätte vackra, men som sagt inte för mycket!! Less is more, det gäller det mesta. Jag skulle kunna tänka mig att "vara lättklädd" i en tidning, men ändå med mest fokus på ansikte, ögon m.m. För att jag inte har kroppen för de :p men iaf .. jag tycker det är tragiskt att pojkar/killar/män kollar på sånt och blir upphetsade, det är någons lillasyster, dotter, mamma, flickvän .. DET är tragiskt!

2007-09-12 @ 15:34:07
URL: http://jennyandthecity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0